ورود امین زندگانی به عرصه خوانندگی

سرنا_برنامه «۱۴ اینچ» از جمعه هشتم اسفند روی آنتن شبکه آی فیلم می رود و به تازگی ترانه تیتراژ آن به خوانندگی امین زندگانی منتشر شده است.

ورود امین زندگانی به عرصه خوانندگی

به گزارش سرنا، امین زندگانی فرزند نوازنده و موسیقیدان پیشکسوت، سیاوش زندگانی پس از برادرش امید، که سال هاست در عرصه موسیقی فعالیت می کند، با خوانندگی تیتراژ برنامه 14 اینچ وارد عرصه خوانندگی شد.

او پیش از این خود را به علت عدم فعالیت در زمینه موسیقی، فرزند ناخلف پدرش خوانده بود.

پدرش سیاوش زندگانی (زادهٔ ۱۵ شهریور ۱۳۲۱ در آبادان - درگذشتهٔ ۲ اردیبهشت ۱۳۸۳ در تهران) آهنگ‌ساز و نوازندهٔ ویولن بود.

او قبل از انقلاب، برای خوانندگان سرشناسی همچون هایده و مهستی می‌نواخت و آهنگ‌سازی می‌کرد، اما در سال‌های بعد از انقلاب، فعالیتش بسیار محدود شد. سبک نوازندگی او در ویولن متأثر از نوازندگیِ ساز کمانچه بود.

اولین قسمت از برنامه «۱۴ اینچ» با اجرای امین زندگانی از جمعه این هفته هشتم اسفندماه روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

امین زندگانی همچنین ترانه تیتراژ این برنامه را هم خوانده که منتشر شده است و جمعه شب برای اولین بار از تلویزیون پخش می شود. آرش زمانیان نیز تنظیم و آهنگسازی این قطعه را بر عهده داشته است.

در این برنامه که به خاطره بازی با سریال های پربیننده تلویزیون می پردازد سیامک اطلسی و کمند امیرسلیمانی مهمان خواهند بود و درباره سریال «پدر سالار» گفتگو می کنند.

فرزام محبی تهیه‌کنندگی و کارگردانی برنامه تلویزیونی «۱۴ اینچ» را بر عهده دارد که یک برنامه گفتگومحور و گپ شبانه درباره سریال‌های منتخبی است که این سال‌ها از طرف مخاطبان آی‌فیلم اقبال زیادی داشته است.

آیتم گفتگو با بازیگران و عوامل سریال‌ها، موزیک، خاطره بازی و استنداپ کمدی از جمله این بخش‌هاست. همچنین میثم درویشان پور نیز به اجرای استندآپ کمدی می پردازد.

کد مطلب: ۱۹۵۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت