نمایشگاهی از آثار هنری یک روزنامه‌نگار

سرنا_«به خانه بازگردید» عنوان نمایشگاه در حال آفرینش پونه ندایی شاعر و روزنامه‌نگار است که امروز (۷ اسفند) در گالری هو آغاز می‌شود و تا ۲۸ اسفند از ساعت ۵ تا ۷ عصر ادامه خواهد داشت.

نمایشگاهی از آثار هنری یک روزنامه‌نگار

به گزارش سرنا، این نمایشگاه شامل همه فعالیت‌های عمده پونه ندایی در ۳۰ سال گذشته است که شامل مجسمه، شعر، عکس، نقاشی، کتاب، مجله، خیاطی و خودشناسی است.

بنا بر اعلام، عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه صرف غذارسانی به گربه‌ها و تولید کتاب‌های معنوی می‌شود.

در بیانیه نمایشگاه به قلم هنرمند توضیح داده شده است: هستن چیست؟ زیستن در نقصان، بی‌تابی برای رسیدن به نقطه‌ای که نمی‌دانیم کجاست و یا بودن در مقام مشاهده؟ وقتی تیچ نات هان گفت: به خانه بازگردید، منظورش رجوع به خود و ساکن شدن در اکنون بود.

این نمایشگاه با نقصان آغاز می‌شود و به امید رسیدن به کمالی نسبی در جریان خواهد بود. بعد زمان آن را در نقصان به پایان می‌رساند و ناتمامی من ادامه می‌یابد.

جهان‌بینی ما در نقش‌های فردی و اجتماعی تعریف‌شده یا خودیافته‌مان شکل می‌گیرد و هنگام بازنگری انبوهی از خاطره و مهارت را با خود داریم که نمی‌دانیم شکل ما را به درستی رسم کرده است یا خیر.

شکل ما شاید در بی‌شکلی جاری در هستی تعریف بشود. صورت‌هایی هستیم بی‌شمار با سیرتی مجرد و دور از دسترس که تنها برای خودمان امکان دسترسی دارد.

وقتی به جهان کوچک و پرفرار و نشیبم نگاه می‌کنم، جهانی دیگر آغاز به رویش می‌کند و می‌دانم باز باید بیافرینم اما نمی‌دانم با همین ابزار یا امکان‌های دیگری به مصاف زیستن و بقا می‌روم.»

گالری هو در کریمخان، نجات‌اللهی جنوبی، کوچه خسرو، نبش پرویزی، شماره ۲ واقع است.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۹۶۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت