پیشنهاد خوبی که خسرو شکیبایی، ابوالفضل پورعرب و پارسا پیروزفر رد کردند

سرنا_فریدون جیرانی بازی در نقش اصلی فیلم «قرمز» را به خسرو شکیبایی پیشنهاد داده بود، اما شکیبایی نپذیرفت که در این نقش بازی کند.

پیشنهاد خوبی که خسرو شکیبایی، ابوالفضل پورعرب و پارسا پیروزفر رد کردند

نقشی که سیمرغ بلورین را برای محمدرضا فروتن به ارمغان آورد، از اول قرار نبود به او برسد. فریدون جیرانی کارگردان فیلم «قرمز» در این باره می‌گوید: «برای نقش اول این فیلم می‌خواستم زنده یاد خسرو شکیبایی را بیاورم، اما به دلیل این‌که فیلم اولم شکست خورده بود، او نیامد. به سراغ ابوالفضل پورعرب رفتم اما او باخشونت مرد داخل فیلم مخالف بود و می‌خواست فیلمنامه تغییر پیدا کند، درحالی‌که ما نمی‌خواستیم آن را تغییر دهیم. پارسا پیروزفر هم درباره نقش فکر کرد و نیامد. لعیا زنگنه هم که با سریال «در پناه تو» معروف شده بود، فیلمنامه را خواند و بازی نکرد. سرانجام غلامرضا موسوی قبول کرد از بازیگران جوان استفاده کنیم.»

او در ادامه افزود: «قبل از این فیلم «غریبانه» ساخته شده بود که فیلمنامه آن را من نوشته بودم و هدیه تهرانی در آن فیلم بازی کرده بود و من نسخه مونتاژ شده این فیلم را در میز موویلا دیده بودم. آقای نعیمی فیلمنامه «قرمز» را به هدیه تهرانی داده و او خوانده بود و روزی که قرار بود من قرارداد ببندم، هدیه تهرانی به دفتر ما آمد و بازیگر نقش اول فیلم شد و بدین ترتیب، مسیر فیلم عوض شد و محمدرضا فروتن نیز نقش اول مرد فیلم شد.»

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۱۹۶۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت