اعتراف بیلی آیلیش به ارتباط عاشقانه‌اش با یک سیاه‌پوست

سرنا_به تازگی بیلی آیلیش خواننده و ترانه‌نویس 19 ساله آمریکایی در مستند زندگی خود به نام The World’s A Little Blurry، اعلام کرد با براندون آدامز (ملقب به AMP:7)؛ رپر مشهور ۲۴ ساله رابطه عاشقانه داشته است؛ اما در سال ۲۰۱۹ میلادی از او جدا شده است.

اعتراف بیلی آیلیش به ارتباط عاشقانه‌اش با یک سیاه‌پوست

بیلی آیلیش در این باره می‌گوید: "من در آن زمان خوشحال نبودم. چیزی که ما از رابطه‌مان می‌خواستیم با هم فرق داشت و به نظرم، این عادلانه نبود. ما تلاش زیادی برای بهبود پیدا کردن رابطه‌مان نمی‌کردیم. من با خود می‌گفتم: "هی رفیق! تو حتی نمی‌توانی خودت را به اندازه‌ی کافی دوست داشته باشی! چطور می‌توانی مرا دوست داشته باشی"؟

با این حال، من عاشق او بودم و همین موضوع، جدایی را سخت‌تر می‌کرد. براندون به خودش آسیب زیادی می‌رساند؛ من در تلاش بودم تا او را پیش یک روانشناس ببرم، اما او این را نمی‌خواست". به نقل از سیگاتک بیلی در ادامه اذعان داشته است: "هنوزم هم به او فکر می‌کنم. من نتوانستم بعد از براندون عاشق شخص دیگری بشوم. من تنها می‌خواستم مدتی از او دور بمانم؛ اما الان دلم برای او بسیار تنگ شده است. من همیشه نگران او هستم. اما نمی‌دانم، چرا نمی‌توانم رابطه‌مان را دوباره درست کنم".

منبع: ایران آرت

کد مطلب: ۱۹۶۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت