دست به جیب شدن زوج سلبریتی برای شکست کرونا

سرنا_رایان رینولدز 44 ساله و بلیک لایولی 33 ساله 500 هزار دلار به هر سازمان برای حمایت در بحران COVID-19 اهدا کردند. این دو ستاره قبلاً هنگام شروع همه‌گیری در اوایل سال 2020، مبلغ 500 هزار دلار به هر دو سازمان اهدا کرده بودند.

دست به جیب شدن زوج سلبریتی برای شکست کرونا

این سازمان نوشت: "هنگامی که کرونا تازه در اوایل سال 2020 شیوع پیدا کرد، رایان رینولدز و بلیک لایولی سخاوتمندانه 500K دلار (دلار آمریکا) به سازمان FeedingAmerica و به بانک‌های غذایی کانادا کمک کردند. "این اقدام باعث شد تعداد زیادی از کانادایی‌ها به بانک‌های مواد غذایی محلی خود کمک کنند و حمایتشان را از همسایگان خود در این شرایط حساس نشان دهند."

سازمان مذکور ادامه داد: "بار دیگر مجدداً از رایان رینولدز و بلیک لایولی به خاطر تعهد 500 هزار دلار دیگر برای حمایت از صندوق های مالی COVID-19 صمیمانه سپاسگزاریم."

به نقل از گیتی تودی، سازمان فیدینگ آمریکا در پست خود از دو ستاره "به خاطر اینکه تیم رویایی برای مبارزه با گرسنگی بودند" تشکر کرد و نوشت: "دومین هدیه 500 هزار دلاری شما تفاوت بزرگی برای مردم سراسر کشور ایجاد خواهد کرد."

در بیانیه‌ای که توسط فیدینگ آمریکا ارسال شد، رینولدز و لایولی گفتند: "ما مفتخریم که می‌توانیم به حمایتمان از فیدینگ آمریکا و بانک های غذایی کانادا ادامه دهیم."

منبع: ایران آرت

کد مطلب: ۱۹۶۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت