تکذیب درگذشت اسلامی ندوشن توسط همسرش

سرنا_شیرین بیانی با تکذیب خبر درگذشت محمدعلی اسلامی ندوشن می‌گوید: نمی‌دانم این‌ها از کجا درمی‌آید!

تکذیب درگذشت اسلامی ندوشن توسط همسرش

به گزارش سرنا، شیرین بیانی، نویسنده و پژوهشگر و همسر محمدعلی اسلامی ندوشن که هم‌اکنون در کانادا سکونت دارند درباره وضعیت این نویسنده و پژوهشگر که چندی است شایعه درگذشتش منتشر می‌شود و این‌بار برخی از رسانه‌های رسمی هم به انتشار آن پرداختند (با خنده) گفت: من نمی‌دانم این از کجا درآمده است! پریروزها، پس‌پریروزها، چهار روز پیش هم چنین خبری را کسی به ما داد و ما هم تکذیب کردیم. من نمی‌دانم از کجا درآمده و چه‌جوری درآمده من نمی‌دانم والله. ایشان کسالتش در سه چیز خلاصه می‌شود؛ یکی ضعف است، یکی از پا افتادگی است و پایش کار نمی‌کند و مرض بخصوصی ندارند و بهتر است بگوییم عرض دارند، عرض هم کهولت است. جلو کهولت را هم نمی‌شود گرفت.

او سپس بیان کرد: ایشان ضعف مفرط دارند و پای‌شان کار نمی‌کند و می‌بایستی از پرستار کمک داشته باشیم. پرستارها صبح و ظهر و شب می‌آیند و پرستاری و پذیرایی می‌کنند، ما هم هستیم و مشغولیم. خدا را شکر هیچ دردی در جان‌شان نیست که نیازی به دوا و دکتر و درمان داشته باشند. فقط می‌بایستی دائم مواظب بود و بسیار هم مواظب بود. بیش از هر چیز پرستاری لازم دارند و این پرستارها هستند و ما هم پرستاری پرستارها را می‌کنیم. الان خواب هستند و بعدازظهر است و چون گوش‌شان درست نمی‌شنود وگرنه می‌گفتم خدمت شما سلامی کنند و شما خیال‌تان راحت باشد.

بیانی خاطرنشان کرد: الحمدلله برقرار هستند و ما هم شکرگزار هستیم که از این بدتر نیست و همیشه هم شکر خدا می‌کنیم. ما دور هستیم و برای چند سخنرانی آمدیم این‌جا، ایشان پای‌شان ناراحت شد و نتوانستیم برگردیم. دوری از وطن و مملکت یک درد است که داریم و یک‌ درد هم کهولت و ضعف دکتر اسلامی است و با هر دو این‌ها می‌سازیم و شکر خدا را می‌کنیم که از این بدتر می‌توانست باشد که نیست. خیال‌تان راحت باشد.

همسر اسلامی ندوشن در ادامه گفت: یکی از خوشبختی‌های ما این است دائما نباید دنبال طبیب و دوا و آمپول و آمپول‌زن و فیزیوتراپ بگردیم چون کسالت بخصوصی ندارند جز همان که گفتم، ضعف و ناتوانی و از پا افتادگی؛ این به‌طور خلاصه کسالت ایشان است و همه این‌ها به پیری برمی‌گردد. پیری هم امراض است و چاره هم نمی‌شود. اگر شما نهایت لطف را بفرمایید در گوشه‌ای از خبرگزاری و روزنامه تکذیب بفرمایید ما خوشحال می‌شویم که مردم اذیت و ناراحت نشوند. می‌دانم دوستداران دکتر اسلامی زیاد هستند و اگر خبر را بشنوند ناراحت می‌شوند. الان که خبر را می‌شنوم واقعا خنده‌ام می‌گیرد زیرا از این قضیه ایشان دورند. مرگ حق است و در وقت و ثانیه و دقیقه ممکن است برسد ولی هیچ نموداری در ایشان نیست، مثل دو ماه پیش و پنج ماه پیش و هفت ماه پیش هستند. ایشان در کار و ما هم در کار پذیرایی و نگهداری از ایشان.

همچنین در پی پخش این شایعه، در صفحه محمدعلی اسلامی ندوشن و شیرین بیانی (اسلامی ندوشن) نوشته شده است: «با سلام و احترام

نظر به پرسش مکرر و شایعات مطرح در خصوص سلامتی استاد دکتر اسلامی ندوشن به اطلاع می‌رساند؛ پیرو گفت‌وگویی که با خانواده محترم استاد گرامی دکتر اسلامی ندوشن به‌عمل آمد وضعیت سلامتی ایشان پایدار است و جز عوارض ناشی از کهولت عارضه‌ای ندارند.

بی شک با وجود مراقبت و همراهی همسر پرمهر و پرعطوفتی چون خانم دکتر شیرین بیانی، خرسندی خاطر علاقه‌مندان فراهم می‌گردد.

دکتر اصغر دادبه

رییس شورای نظارت بر نشر آثار اسلامی ندوشن»

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۹۷۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت