ترکیب فیلم‌های نوروز ۱۴۰۰ بازهم نهایی نشد!/ پیشنهاد گرانی بلیت

سرنا_مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش از به تعویق افتادن یک هفته‌ای تصمیم‌گیری نهایی برای اکران نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

ترکیب فیلم‌های نوروز ۱۴۰۰ بازهم نهایی نشد!/ پیشنهاد گرانی بلیت

مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش از به نتیجه نرسیدن مجدد این شورا برای ترکیب نهایی فیلم‌های اکران نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

پیش از این قرار بود در جلسه امروز شورای صنفی نمایش، سه فیلم برای اکران نوروزی سینماها معرفی شوند.

مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش در توضیحی درباره جلسه اکران فیلم‌های نوروز ۱۴۰۰ به خبرنگار مهر بیان کرد: پخش‌کنندگان از شورا یک فرصت یک هفته‌ای خواسته بودند و در این جلسه با درخواست پخش‌کننده و تهیه‌کننده‌ها موافقت شد و هفته آینده یکشنبه ۲۴ اسفند نام فیلم‌ها اعلام می‌شود.

وی درباره این فرصت یک هفته‌ای توضیح داد: پخش‌کنندگان می‌خواستند در این فرصت پروانه نمایش برخی از فیلم‌ها را دریافت کنند چون یک سری فیلم‌ها پروانه نمایش نداشت. مهلت خواستند که فیلم‌های مورد نظرشان را معرفی کنند.

شایسته همچنین بیان کرد: آیین‌نامه شورای صنفی نمایش به امضای اعضا رسید و نمایندگانی از کانون کارگردانان، اتحادیه تهیه‌کنندگان، سینماداران و پخش کنندگان این آیین نامه را امضا کردند.

وی همچنین درباره خبرهای منتشر شده درباره افزایش قیمت بلیت عنوان کرد: نامه‌ای برای افزایش تقریبی قیمت بلیت سینماها برای حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی رفته است که اگر تصویب شود، به‌صورت رسمی اعلام می‌شود.

شایسته در پایان درباره گمانه‌زنی نسبت به فیلم‌هایی که در نوروز اکران می‌شود و جای خالی فیلم کمدی در این ترکیب گفت: درباره این قضیه سیاست ما این بود که کمدی هم در میان فیلم‌ها باشد و اتفاقاً همین فرصت یک هفته‌ای را قایل شدیم تا بینیم چه امکانی برای حضور فیلم کمدی وجود دارد.

منبع: مهر

کد مطلب: ۱۹۷۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت