دو عکاس ایرانی نامزد جایزه «ورلدپرس» شدند

سرنا_نامزدهای جایزه معتبر عکس خبری «ورلدپرس» ۲۰۲۱ در شاخه های گوناگون و با حضور دو عکاس ایرانی اعلام شد.

دو عکاس ایرانی نامزد جایزه «ورلدپرس» شدند

نامزدهای جایزه عکس خبری «ورلدپرس» در سال ۲۰۲۱ با حضور آثار ۴۵ عکاس از ۲۸ کشور جهان از جمله آرژانتین، ارمنستان، استرالیا، بلاروس، برزیل، کانادا، دانمارک، فرانسه، هند، یونان، ایتالیا، ایرلند، مکزیک، روسیه، اسپانیا، سوئد و سوئیس اعلام شد و عکاسان ایرانی نیز در دو شاخه از این جایزه معتبر نامزد کسب جایزه شدند.

فرشته اصلاحی عکاس ایرانی با مجموعه عکس «سودای پرواز» که روایتی از زندگی یک ورزشکار سابق رشته پارکور که دچار ضایعه نخاعی شده، در بخش ورزشی نامزد کسب جایزه است و نیوشا توکلیان نیز با مجموعه عکسی درباره مراسم یادبود شهادت سردار قاسم سلیمانی در بخش اخبار عمومی این رویداد مهم و سالانه نامزد کسب جایزه معرفی شده است.

جوایز سالانه عکس خبری «ورلدپرس فوتو» که برای تجلیل از برترین عکاسان خبری در ۸ بخش برگزار می شود و امسال ۴۳۱۵ عکاس از ۱۳۰ کشور جهان، ۷۴ هزار و ۴۷۰ عکس برای رقابت در این رویداد ارسال کرده بودند.

سال گذشته ۴۲۸۲ عکاس از ۱۲۵ کشور آثار خود را برای رقابت در این جوایز ارسال کرده بودند.

آثار نامزدشده در این جایزه در مجموعه آنلاین «وردلدپرس فوتو» منتشر می شوند و همچنین در نمایشگاه سالانه و جشنواره «وردلدپرس» نیز به نمایش گذاشته خواهند شد.

برندگان جایزه عکاسی «وردلدپرس» ۲۰۲۱ در تاریخ ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) به صورت مجازی اعلام می شود که با اعطای جایزه نقدی ۵ هزار یورویی نیز به برگزدیدگان همراه خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۹۸۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت