محمدرضا حیاتی در بازگشت به تلویزیون چه گفت؟

ویژه برنامه عیدانه با اجرای محمدرضا حیاتی گوینده پیشکسوت تلویزیون از بخش‌های خبری روی آنتن رفت.

محمدرضا حیاتی در بازگشت به تلویزیون چه گفت؟

علی رام نورایی بعد از سلام و احوالپرسی با مخاطبان برنامه، خطاب به حیاتی گفت: خیلی دوست داشتم شما را از نزدیک ببینم و تاکنون با این کیفیت شما را ندیده بودم.

این بازیگر افزود: زمانی که ما سن و سال کمتری داشتیم، عید یک اتفاق ویژه بود، همه چیز در عید رنگ و لعاب دیگری داشت و خاطرات نوروز همیشه برایمان جذاب بود از عیدی گرفتن، پول‌های نو و کم صفر، ۱۰ یا ۲۰ تومانی‌هایی که از لای قرآن عیدی می‌گرفتیم بسیار دوست داشتنی بود. این عیدی‌ها را روزی ۱۰۰ بار میشمردیم. مردم سرزمین ما نازنین هستند، لیاقت بهترین‌ها را دارند، بنابراین امیدوارم اتفاق‌های خوب اقتصادی بیفتد و به روزهای طبیعی برگردیم.

بازیگر سریال گاندو با اشاره به استثناهایی که در دستمزد بازیگران وجود دارد بیان کرد: اینطور نیست که، چون یک بازیگر میلیاردی دستمزد میگیرد، پس وضع همه دوستان ما خوب باشد. در ایام کرونا بی دفاع‌ترین قشر بازیگران هستند. پشت صحنه دوستان می‌توانند ماسک بزنند، دستورالعمل‌ها را رعایت کنند، اما بازیگران به دلیل گریم و بازی جلوی دوربین واقعا بی دفاع هستند. مخارج ما هم مانند مردم ۳ برابر شده، اما دستمزدها افزایش پیدا نکرده است.

وی با اشاره به قانون جدید مجلس مبنی بر پرداخت مالیات توسط هنرمندانی که در سال ۲۰۰ میلیون تومان درآمد دارند گفت: درآمد ۴۰۰، ۵۰۰ میلیونی هم در سال برای یک خانواده چند نفره زیاد نیست. سال‌ها پیش قانون معاف بودن هنرمندان از مالیات تصویب شد که به خواسته خود هنرمندان هم نبود، بعد گفتند که هنرمندان هم باید مالیات دهند و در هر دو صورت مردم مقابل هنرمندان قرار گرفتند.‌ای کاش از همان ابتدا مانند دیگر مشاغل برای هنرمندان قانون گذاری می‌کردند.

نورایی افزود: چند وقت پیش هم اعلام کردند که هنرمندان برای دریافت واکسن کرونا در اولویت هستند و مردم به ما بد و بیراه گفتند، درصورتی که روح ما اصلا از این ماجرا خبر نداشت و مجبور شدیم همه اعلام کنیم که ما بدون نوبت واکسن نمی‌زنیم.

وی در ادامه درباره کلیشه‌ای شدن نقش‌های خود توضیح داد: مرا در اینستاگرام نماد نفوذ در سینمای ایران معرفی کرده بودند. متاسفانه سینمای اکشن ما به جز مسائل امنیتی و پلیسی محتوای دیگری ندارد. از آنجایی که من علاقه‌مند این ژانر هستم و یکسری مهارت‌ها هم آموخته ام، نقش‌های این فیلم‌ها به من پیشنهاد میشود. البته همواره تلاش کردم که در نقش‌ها متفاوت باشم.

در ادامه حیاتی گفت: من همیشه گفته ام که وقتی تلویزیون خودمان یک سریال یا برنامه جذاب داشته باشد مردم همه فضاهای مجازی و رسانه‌های دیگر را خاموش و برنامه خودمان را تماشا می‌کنند.

نورایی در پایان گفت: امیدوارم خبر نابودی کرونا از زبان شما در تلویزیون شنیده شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد مطلب: ۱۹۹۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت