عروسک‌ها به دیدن کودکان حاشیه‌نشین تهران می‌روند

سرنا_تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان برای اجرای برنامه‌هایی مانند نمایش عروسکی به حاشیه‌نشینان تهران سر می‌زنند.

عروسک‌ها به دیدن کودکان حاشیه‌نشین تهران می‌روند

تماشاخانه‌های سیار کانون‌ از سوم تا هفتم فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰ نقطه اطراف شهر تهران به اجرای برنامه می‌پردازند.

شادپیمایی عروسک‌های بلند قامت، اجرای نمایش‌های «هفت‌خوان» و «پیرمرد و ترب»، اجرای برنامه‌هایی چون قصه‌گویی، نقالی، پخش فیلم و انیمیشن‌ و برگزاری کارگاه‌های فرهنگی هنری مانند اریگامی، نقاشی، سفال‌گری و نمایش خلاق از جمله برنامه‌هایی است که برای کودکان‌ونوجوانان تدارک دیده شده است.

این برنامه‌ها در ساعت‌های ۱۰:۳۰ صبح و ۱۵:۳۰ با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

بر همین اساس، این تماشاخانه‌ها روز ۳ فروردین در منطقه ۱۳ آبان، شهرک بهزیستی و همچنین صالح‌آباد شرقی و میدان خالقی برای کودکان و نوجوانان به اجرای برنامه می‌پردازند و در روز ۴ فروردین نیز در میدان اسلام‌آباد، خیابان مخابرات، جنب مدرسه یاران مهدی و بعدازظهر همین روز در فرون‌آباد دوم به کار خود ادامه می‌دهند.

تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری در ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز ۵ فروردین در شهرک نظامی، بلوار نظامی، میدان امام حسن، نبش کوچه دستغیب و ساعت ۱۵:۳۰ همین روز در جاده ورامین، شهرک گلستان، نبش کوچه ترانس، با ویژه‌برنامه «پیک امید در تهران ۱۴۰۰» حضور خواهند داشت. روز ۶ فروردین نیز همین ویژه‌برنامه‌ها در محله دولتخواه، خیابان شکری شمالی، ورودی بوستان نرگس و همچنین صالح‌آباد غربی، شهرک رسالت، خیابان اناری، میدان لاله اجرا خواهد شد.

آخرین روز این ویژه‌برنامه‌ -۷ فروردین- ساعت ۱۰:۳۰ صبح در شهرک رضویه، خیابان هنرستان، خیابان منتظری، بوستان افرا و بعدازظهر در شوش، خیابان امید، مقابل پارک هرندی، مقابل بوستان زندگی برگزار می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۱۹۹۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت