جواد خواجوی: هیچکس برای من خط قرمز تعیین نکرده است

سرنا_جواد خواجوی، ضمن اشاره به تجربه بازیگری در سریال «نوروز رنگی» تأکید کرد همواره قیدوبندهایی برای فعالیت در فضای مجازی داشته است.

جواد خواجوی: هیچکس برای من خط قرمز تعیین نکرده است

جواد خواجوی که این شب‌ها با سریال «نوروز رنگی» در شبکه پنج دیده می‌شود درباره این سریال بیان کرد: این سریال به کارگردانی علیرضا مسعودی ساخته شده است و همانطور که این شب‌ها دیده‌اید به ماجراهای دهه ۶۰ می‌پردازد و از آنجایی که در مشهد تصویربرداری شده است شخصیت‌ها لهجه مشهدی دارند.

بازیگر «نوروز رنگی» درباره فضای این سریال و اینکه چقدر دغدغه‌هایش فراگیر است، گفت: درست است که سریال در لوکیشن مشهد ساخته شده است ولی دغدغه‌های آن به فرهنگ ایران مربوط می‌شود، به نظرم خود دهه ۶۰ هم نوستالژی زیبایی دارد و مردم وقتی فضای آن زمان، وسایلی که در آن زمان به کار می‌رفت و… را می‌بینند لذت خواهند برد.

این بازیگر که بیشتر با دوبله مشهدی در فضای مجازی شناخته شده است درباره حضور چهره‌های فضای مجازی در تلویزیون و سینما عنوان کرد: خود من که دغدغه ام هنر است وقتی آن را دنبال می‌کنم دوست دارم هنرمندان حرفه‌ای را در حوزه‌های مختلف تئاتر، سینما یا حتی نمایش خانگی ببینم. شاید مردم با فعالیت‌های دیگرم مرا شناخته بودند ولی گاردی هم نسبت به حضورم در تلویزیون یا تئاتر ندیدم و اگر هم نکته‌ای بوده، حل شده است.

خواجوی با اشاره به فعالیت‌های نمایشی خود بیان کرد: من پیش از این هم فعالیت‌های تئاتری داشتم و حتی در صفحه مجازی‌ام هم می‌گذاشتم برخی از هنرمندان هم به نمایش‌های ما آمده‌اند. به هر حال صحنه تئاتر با کسی شوخی نداشته و به تعداد فالوور و اینها کاری ندارد و هنرمند باید کارش را درست انجام دهد.

وی درباره تأثیر فعالیت‌های هنری‌اش بر فعالیت در فضای مجازی هم گفت: هر کار تا به امروز داشته‌ام به آن افتخار می‌کنم. قید و بندهایی دارم که خودم برای خودم در نظر گرفته‌ام و هیچکس برای من خط قرمز تعیین نکرده است. خودم دوست دارم صفحه‌ام در فضای مجازی یک صفحه قابل استفاده برای خانواده باشد و همه اقشار جامعه در کنار هم بتوانند لذت ببرند. این اتفاق تا به امروز افتاده و امیدوارم ادامه هم داشته باشد.

منبع: مهر

کد مطلب: ۲۰۰۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت