اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌ها لغو شد

سرنا_برگزاری اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور به دلیل اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا در شهر تهران و بنا بر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا لغو شد.

اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌ها لغو شد

مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از تعویق برگزاری اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور به دلیل اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا در شهر تهران و بنا بر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

بنابر اعلام این مرکز، بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا به جهت شیوع بالای ویروس کرونا در کشور و همچنین قرمز شدن تهران به دلیل ابتلا و مرگ و میر بالا در اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹، برگزاری هر گونه مراسم، تجمع و همایشی تا عبور از خیز چهارم کرونا در کشور ممنوع اعلام شده است که بر این اساس اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور علی‌رغم تمامی برنامه‌ریزی‌های انجام شده لغو شد.

بر این اساس برگزاری این مراسم منوط به عادی‌تر شدن شرایط تهران به لحاظ شیوع ویروس کرونا و اعلام آن از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.

پیش از این دبیرخانه سی‌وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور مستقر در مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری اختتامیه جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان در ۲۲ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ خبر داده بود.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۰۱۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت