مروری بر فیلم‌های حسن عباسی؛ بازیگری که هم خلبان بود، هم بسیجی و هم سپاهی

سرنا_شبکه نمایش، هفته آینده، شاهد پخش فیلم‌هایی با بازی حسن عباسی خوهد شد؛ بازیگری که نقش‌هایی گوناگون از جمله خلبان، بسیجی و سپاهی را در سینمای دفاع مقدس بازی کرد.

مروری بر فیلم‌های حسن عباسی؛ بازیگری که هم خلبان بود، هم بسیجی و هم سپاهی

شبکه نمایش در بخش ژانر منتخب هفتگی خود (از شنبه ۲۸ فروردین تا جمعه ۳ اردیبهشت)، هفت روز به فیلم‌هایی با مضمون فضانوردی می‌پردازد. همچنین این شبکه در هفته پیش رو و هم‌زمان با روز ارتش و نیز تاسیس سپاه پاسدران، در باکس مرور آثار خود، فیلم‌هایی با بازی حسن عباسی، بازیگری شاخص از سینمای دفاع مقدس را برای پخش در نظر گرفته است.

ایرانی:

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی که ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شوند، به‌ترتیب عبارتند از «راه بی پایان»، «کانی مانگا» (به مناسبت روز ارتش و روز نیروی زمینی)، «ته چین»، «خانه نشین»، «بیا از گذشته حرف بزنیم»، «مجنون بی لیلی» (به مناسبت تاسیس سپاه پاسدران) و «محیا» هستند.

ژانر منتخب:

گونه علمی تخیلی یک ژانر وسیع است و فیلم‌های فضایی بخش مهمی از آن هستند که شبکه نمایش در بخش ژانر منتخب هفتگی خود از شنبه تا جمعه ساعت ۱۹ به این موضوع می‌پردازد. این فیلم‌ها به ترتیب عبارتند از «سیاره سرخ»، «ایستگاه فضایی_سالیوت ۷»، «ادیسه فضایی: ۲۰۰۱»، «آسمان بین ما»، به سوی ستارگان»، «سولاریس» و «جاذبه».

صحنه گران:

این شبکه در بخش مرور آثار خود به فیلم‌هایی با بازیگری حسن عباسی، یکی از بازیگران قدیمی سینمای ایران که سابقه قابل توجهی در ایفای نقش در آثار جنگی و از جمله آثاری چون «تعقیب سایه‌ها»، «وصل نیکان»، «حماسه مجنون»، «قارچ سمی» و «مزرعه پدری» داشته است، می‌پردازد.

فیلم‌های این بازیگر از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ با عناوین «حمله به اچ ۳» (در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران)، «جاده متروک»، «وصل نیکان»، «قندون جهیزیه» و همچنین دو فیلم «تعقیب سایه‌ها» و «مزرعه پدری» (در سالروز تاسیس سپاه پاسدران) روی آنتن می‌روند.

جذاب:

فیلم‌های جذاب شبکه نمایش از شنبه تا جمعه ساعت ۲۳ پخش می‌شوند که عبارتند از «جنگجویان آسمان»، «در جستجوی ناکجاآباد»، «جنازه قلابی»، «سامبا»، «حس ششم»، «عمر مختار» و «قاتل حرفه ای; مامور ۴۷» .

کلاسیک:

علاقه‌مندان به فیلم‌های کلاسیک می‌توانند ساعت یک بامداد، فیلم‌های «خورنشین‌ها»، «ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی»، «گوپی سرخ دست»، «موش و گربه»، «دوستان ادی کویل»، «دره من چه سر سبز بود» و «دوئل» را از شنبه تا جمعه به تماشا بنشینند.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۲۰۲۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت