پخش سه سریال از شبکه‌های رادیویی

سرنا_این روزها، سه سریال متنوع از شبکه های رادیویی سلامت، ایران و تهران پخش می شود.

پخش سه سریال از شبکه‌های رادیویی

«شیرینی پزون»، «زنهار از قرین بد» و «در امتداد انتها» عناوین سریال های رادیویی هستند که علاوه بر رادیو نمایش از شبکه های رادیویی سلامت، ایران و تهران نیز پخش می شوند.

نمایش رادیویی «شیرینی پزون» به کارگردانی میرطاهر مظلومی و نویسندگی بهناز امینی موسی آبادی، موضوعی خانوادگی- اجتماعی دارد و هر روز ساعت ۶:۱۵ از رادیو نمایش پخش می شود، این نمایش همچنین ساعت ۲۱:۴۵ روی آنتن رادیو سلامت می رود.

سریال رادیویی «زنهار از قرین بد» نیز هر روز ساعت ۲۲:۴۵ از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو ایران می رود. این نمایش روایتگر ماجرای ازدواج پردردسر سعدی شیرازی است که به نویسندگی اکبر خوردچشم و کارگردانی امیر زنده دلان در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

نمایش رادیویی «در امتداد انتها» به کارگردانی جواد پیشگر و نویسندگی روح الله نوری اتفاقاتی را که در جریان انتخاباتی در یک کارخانه رخ می دهد، روایت می کند، این نمایش هر شب ساعت ۱ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱:۴۰ روی آنتن رادیو تهران می رود. در این آثار رادیویی نویسندگان، کارگردانان، تهیه کنندگان، بازیگران، صدابرداران و افکتورهای حرفه ای اداره کل هنرهای نمایشی رادیو همکاری داشته اند.

منبع: روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو

کد مطلب: ۲۰۲۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت