چرا کارگردان «بچه مهندس» تغییر کرد؟

سرنا_تهیه کننده سریال «بچه مهندس» درباره علت همکاری نکردن با علی غفاری (کارگردان سه فصل اول سریال) در فصل چهارم این مجموعه، توضیحاتی را ارایه کرد.

چرا کارگردان «بچه مهندس» تغییر کرد؟

سعید سعدی ـ تهیه‌کننده سریال ـ درباره علت قطع ادامه همکاری با علی غفاری گفت: مایل به همکاری با علی غفاری در فصل جدید بودیم. ایشان از کارگردان های خوب کشور هستند که در بخش فیلمنامه شش ماه پیش از شروع تولید با ما همکاری مجدانه و خالصانه ای داشتند اما متاسفانه زمان تولید کار با تولید فیلم سینمایی «تک تیرانداز» و کارهای مربوط به مسایل فنی فیلم تداخل داشت؛ به همین جهت نتوانستیم با ایشان همکاری خود را ادامه دهیم.

سعدی ضمن اعلام خبر ادامه تصویربرداری سریال «بچه مهندس۴» با کارگردانی احمد کاوری، تاکید کرد: زحمات خالصانه علی غفاری در مجموعه «بچه مهندس» در یادها می‌ماند.

او درباره ادامه تصویربرداری «بچه مهندس۴» گفت: هم اینک گروه در حال تصویربرداری در فرودگاه مهرآباد هستند و تصویربرداری تا نیمه اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و همزمان کار فنی ما در حال انجام است تا کار را به پخش برسانیم.

این تهیه کننده ادامه داد: البته با تعامل بنده و علی غفاری به آقای کاوری برای ادامه کار رسیدیم که ایشان هم بزرگوارانه محبت کردند و انجام کار را در این شرایط سخت پذیرفتند و ادامه کارگردانی را با ایشان در فصل جدید «بچه مهندس» پی گرفتیم، در هر صورت آقای غفاری بدون هیچ چشمداشتی در حوزه فیلمنامه و ارایه ایده با ما همکاری داشتند و همیشه همراه و همدل با مجموعه بودند.

تهیه کننده «بچه مهندس» در پایان تاکید کرد: امروز می توان گفت ماحصل مجموعه تلاش ها و ایده‌های آقای غفاری در حوزه نگارش فیلمنامه به همراه کارگردانی هوشمندانه آقای احمد کاوری باعث استقبال مخاطبان از مجموعه «بچه مهندس۴» شده است.

سریال«بچه مهندس ۴» این روزها حدود ساعت ۲۱ و ۲۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می شود.

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی، گروه بازیگران فصل چهارم این سریال را تشکیل می‌دهند.

منبع: سیمافیلم

کد مطلب: ۲۰۳۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت