چند فیلم ترسناک که بهتر است نگاه نکنید!

سرنا_جنگل‌ها به یکی از اصلی‌ترین لوکیشن‌ها در فیلم‌های ژانر ترسناک تبدیل شده‌اند که داستان برخی از بهترین آثار ژانر وحشت سینما، در آن‌ها رخ می‌دهد.

چند فیلم ترسناک که بهتر است نگاه نکنید!

اسکرین رنت نوشت: جنگل‌ها می‌توانند برای عده زیادی ترسناک باشند. هالیوود و ژانر وحشت نیز از این موضوع استفاده می‌کند و ترس و انزوا را در فیلم‌ها به نمایش می‌گذارد. تصور تنها بودن در جنگل و تصور به اینکه کسی شما را دنبال و یا چیزی شما را تهدید می‌کند، برای هر کسی می‌تواند ترسناک باشد. از وس کریون، کارگردان ژانر وحشت گرفته تا جیسون ورهیز که از شخصیت‌های قاتل‌های معروف در دنیای سینماست، از جنگل‌ها به عنوان مکانی برای انتخاب سوژه‌ها و قربانی‌های خود استفاده می‌کردند.

فیلم‌هایی مثل «جمعه سیزدهم» در سال ۱۹۸۰ و «کلبه‌ای در جنگل» در سال ۲۰۱۱، از ترس مخاطب از جنگل‌ها به طور موثر استفاده کرده‌اند و در نوع خود بهترین هستند. این‌جا بهترین موارد از این فیلم‌ها را می‌بینید.

دریاچه بهشت (۲۰۰۸)

فیلم‌هایی که از ترس شما از جنگل‌ها استفاده می‌کنند

تیم بازیگری خوب باعث شده که این فیلم سینمایی با داستانی در مورد زوجی که به وسیله گروهی بچه جوان مورد آزار قرار می‌گیرند، عمیقا ترسناک شود. شرایط در این فیلم خیلی زود به یک کابوس از شکنجه و قتل تبدیل می‌شود. این فیلم اغلب با نقدهای مثبتی روبه‌رو شد و عده‌ای آن را با مهمترین فیلم‌های ژانر وحشت سینما مقایسه کردند.

سوزان (۱۹۸۱)

فیلم‌هایی که از ترس شما از جنگل‌ها استفاده می‌کنند

یکی از فیلم‌های قدیمی در ژانر اسلش،ر فیلم «سوزان» است که به خاطر تیم بازیگری، سرعت روایت فیلم و همینطور گریم‌های خوب در جمع بهترین‌هاست. داستان در مورد یک قاتل در یک کمپ تابستانه است که قربانیان خود را با استفاده از یک شئ تیز به قتل می‌رساند. این فیلم از لوکیشن‌های بیرونی‌اش نهایت استفاده را برده و به طرفداران ژانر وحشت یک اثر سرگرم کننده و سراسر ترس را ارائه می‌کند.

آخرین خانه در سمت چپ (۱۹۷۲)

فیلم‌هایی که از ترس شما از جنگل‌ها استفاده می‌کنند

این فیلم ترسناک کلاسیک ساخته وس کریون، در جمع یکی از موثرترین فیلم‌های ترسناک قرار دارد که حتی ممکن است آزار دهنده باشد. داستان در مورد دو دختری است که به وسیله گروهی ربوده می‌شوند و حالا والدین آن‌ها به دنبال انتقام جویی هستند. این فیلم در سینماها موفق بود؛ البته مخاطبان آن با خشونت زیادی روبرو شدند و اکرانش در چندین کشور به دلیل محتوایش ممنوع شد.

بن بست (۲۰۰۳)

فیلم‌هایی که از ترس شما از جنگل‌ها استفاده می‌کنند

اعضای یک خانواده که می‌خواهند به یک گردهمایی برای مراسم سال نو بروند، باید از جاده‌ای که در وسط جنگل قرار دارد عبور کند، اما با زنی در لباس سفید و یک بچه بر می‌خورند. قبل از آن‌که آن‌ها بخواهند در خواست کمک کنند این زن ناپدید می‌شود و پس از این ماجرا، شب آن‌ها به شبی پر از اتفاقات ترسناک بی پایان تبدیل خواهد شد.

آیین (۲۰۱۷)

فیلم‌هایی که از ترس شما از جنگل‌ها استفاده می‌کنند

داستان این فیلم در مورد گروهی از دوستان است که به یک ماجراجویی در ارتفاعات می‌روند، اما بعد از اتفاقاتی متوجه می‌شوند که به وسیله موجودی عجیب و غریب دنبال می‌شوند. «آیین» اولین فیلم بلند دیوید بروکنر بود که سابقه حضور در تعدادی از پروژه‌های ترسناک دیگر را نیز داشته است.

کلبه‌ای در جنگل (۲۰۱۱)

فیلم‌هایی که از ترس شما از جنگل‌ها استفاده می‌کنند

«کلبه‌ای در جنگل» یک کمدی ترسناک است و به همان اندازه‌ای که برای ترساندن تلاش می‌کند برای لحظات خنده‌دار نیز تلاش کرده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به کریستن کانلی، کریس همسورث و جسی ویلیامز اشاره کرد. داستان در مورد پنج دوست است که که برای استراحت به سفری در دل جنگل می‌روند و در کلبه‌ای ساکن می‌شوند، اما آن‌ها در می‌یابند که در کلبه اتفاقات عجیب و غریبی در حال وقوع است و سعی در کشف راز این کلبه می‌کنند.

او در شب می‌آید (۲۰۱۷)

فیلم‌هایی که از ترس شما از جنگل‌ها استفاده می‌کنند

این فیلم برداشتی منحصر به فرد و دراماتیک از دنیای پسا آخرالزمانی است. داستان در مورد خانواده‌ای است که از اتفاقاتی که منجر به از بین رفتن تمدن و بشریت شده نجات پیدا کرده‌اند و به جنگل پتاه می‌برند، اما روزی یک خانواده دیگر را پیدا می‌کنند که به آن‌ها پناه آورده‌اند. ماجرای این دو خانوده به مرور دچار چالش و به داستانی پرخطر تبدیل می‌شود.

مرده شریر ۲ (۱۹۸۷)

فیلم‌هایی که از ترس شما از جنگل‌ها استفاده می‌کنند

این فیلم که دنباله فیلم اصلی به کارگردانی سم ریمی بود، با اضافه کردن ویژگی‌های طنز بیشتر و از طرفی ترس و خلاقیت، نه تنها در ژانر وحشت بلکه با در نظر گرفتن همه ژانرها به یکی از تحسین شده‌ترین دنباله‌های تاریخ سینما تبدیل شد.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۲۰۴۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت