سریالی که تاریخ مصرف ندارد

سرنا_سریال "میوه ممنوعه"، یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های پخش‌شده در ماه مبارک رمضان را به کارگردانی حسن فتحی است.

سریالی که تاریخ مصرف ندارد

سریال «میوه ممنوعه» به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی مشترک علیرضا کاظمی‌پور و علیرضا نادری و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه، محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما، در ۳۱ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه دوم سیما تولید شده بود که در شب‌های ماه مبارک رمضان ۱۳ سال پیش یعنی در سال ۱۳۸۶ از شبکه دو سیما پخش شده است.

داستان سریال «میوه ممنوعه» پیرامون مرد متمول و با اعتقادی به نام حاج یونس فتوحی با بازی علی نصیریان است، وی زندگی خوب و خوشی را در کنار خانواده خود دارد و دارای احترام و آبروی فراوانی در بین عموم مردم و محل است که ناگهان ورود دختری به نام هستی در زندگی حاج فتوحی زندگی آرام را از او می‌گیرد و او را تا مرز سرشکستگی پیش می‌برد و به اصطلاح شاعر «عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی زند» در زندگی حاج یونس فتوحی رخنه می‌کند و ...

کارگردانی سریال «میوه ممنوعه» بر عهده حسن فتحی کارگردان مطرح ایرانی است که سابقه کارگردانی سریال‌های درخشانی نظیر: «پهلوانان نمی‌میرند»، «شب دهم»، «مدار صفر درجه»، «میوه ممنوعه»، «اشک‌ها و لبخندها»، «زمانه» و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

نویسندگی سریال «میوه ممنوعه» اثر مشترک علیرضا کاظمی‌پور و علیرضا نادری از نویسندگان مطرح تلویزیون است، علیرضا کاظمی پور نویسنده ۴۶ ساله مطرح تلویزیون است که نگارش فیلمنامه‌های شاخصی نظیر: «گمگشته»، «مسافری از هند»، «او یک فرشته بود»، «فقط به خاطر تو»، «غریبانه»، «آوای باران»، «کمکم کن» و ... را در کارنامه نویسندگی خود در تلویزیون دارد.

در سریال «میوه ممنوعه» بازیگران مطرحی نظیر: علی نصیریان، گوهر خیراندیش، کیانوش گرامی، کاظم بلوچی، هرمز هدایت، هانیه توسلی، نیما رئیسی، محمدرضا رهبری، عمار تفتی، طناز طباطبایی، صدیقه کیانفر، شبنم فرشادجو، جواد انصافی و امیر جعفری به ایفای نقش پرداخته اند.

قصه سریال «میوه ممنوعه» همچنان تازگی دارد و این اثبات کننده این مطلب است که اگر یک اثر به خوبی تولید شود تاریخ انقضاء نخواهد داشت و تا مدت‌ها می‌تواند برای نسل‌های مختلف پخش گردد و مخاطبین را سرگرم نماید، داستان سریال «میوه ممنوعه» تنها قصه دیروز نیست که پس از مدتی دیگر جذابیت نداشته باشد، بلکه حاج یونس فتوحی قصه دیروز، امروز و فردای ما انسان‌ها است که می‌تواند در اوج اعتقاد و اعتماد ناگهان با لغزشی از مسیر خود منحرف شویم.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۲۰۴۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت