هشدار محمد فیلی درباره توقف ساخت سریال «جنگلبان»

سرنا_محمد فیلی بازیگر سینما و تلویزیون که مشغول بازی در سریال «جنگلبان» است، از بد قولی‌ها برای تامین بودجه و احتمال متوقف شدن این پروژه تلویزیونی خبر داد.

هشدار محمد فیلی درباره توقف ساخت سریال «جنگلبان»

محمد فیلی، بازیگر سینما و تلویزیون که مشغول ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «جنگلبان» با کارگردانی جمال زحمتکش است، از معضلاتی که این سریال با آن دست و پنجه نرم می‌کند، گفت.

فیلی درباره بدقولی‌ها نسبت به تامین بودجه سریال «جنگلبان» گفت: «ما در ایلام هستیم و از اسفند کار را آغاز کرده‌ایم. کار در اینجا بسیار سخت است و قول‌های بسیاری به ما داده‌اند، اما هیچ کدام عملی نشده است. از منابع طبیعی و فرمانداری گرفته تا سازمان میراث فرهنگی، قول‌های زیادی به ما داده‌اند که از لحاظ مالی به ما کمک کنند، اما هیچ‌یک به آن عمل نکرده‌اند.»

او ادامه داد: «از پروژه ما هیچ حمایتی نشد و بودجه هم بسیار اندک بود. از هرکسی هم که پیگیر شدیم، فقط گفتند چشم و اصلا به آن عمل نکردند و من بسیار دلخور هستم که چرا به گروه قول دادند و تمام گروه انرژی‌شان را گذاشتند، اما هیچ کس به قولش وفا نکرده است.»

فیلی در پایان درباره جاذبه‌های گردشگری کشور ایران و عدم حمایت از نمایش آن‌ها گفت: «اگر هیچ کمکی به کار نشود، احتمال دارد که کار کنسل شود، وقتی پروژه مطرح شد، خیلی‌ از آن استقبال شد، چون موضوع آن محیط طبیعی و شناساندن جاذبه‌های گردشگری استان ایلام است. استان ایلام جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد که کسی هم آن‌ها را نمی‌شناسد. ما موظفیم که قشنگی‌های کشورمان را به تمام دنیا نشان دهیم تا گردشگرها از ایران غافل نشوند. در کشور خودمان بسیار جاذبه گردشگری داریم اما خیلی‌ها به خارج از کشور سفر می‌کنند به دلیل این‌که از جاذبه‌ها آگاهی ندارند.»

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۲۰۴۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت