تایید تخریب سنگ‌فرش پارکینگ اختصاصی برج آزادی

سرنا_مدیر مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی پس از انتشار تصاویری از تخریب سنگ‌فرش پارکینگ اختصاصی این مجموعه توسط شهرداری، این موضوع را تایید کرد.

تایید تخریب سنگ‌فرش پارکینگ اختصاصی برج آزادی

سیدعباس عظیمی، مدیر موزه و مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، صحت شایعات و تصاویر منتشرشده در فضای مجازی مبنی‌بر تصرف و تخریب سنگ‌فرش پارکینگ اختصاصی این مجموعه توسط شهرداری را تایید کرد.

او ضمن تایید این خبر، گفت: «متاسفانه مجموعه پارکینگ اختصاصی برج آزادی که بیش از ۱۵ سال در اختیار مجموعه بوده است، فعلاً تحت عنوان تغییر کاربری از مدیریت این مجموعه خارج شده است و مباحث مطرح شده در این زمینه صحت دارد.»

عظیمی تأکید کرد: «اگر این ماجرا به همین شکل ادامه پیدا کند، تاثیر جدی بر فعالیت‌های مجموعه تا حد تعطیلی کامل آن خواهد داشت. موضوعی که می‌بایست برای برون رفت از آن سریعاً متولیان امر چاره اندیشی کنند.»

او با بیان این‌که «به هیچ عنوان قصدی برای گفت‌وگو درباره این اتفاق نداشتم»، افزود: «اما با توجه به تصاویری که هم اکنون در فضای مجازی منتشر شده است، این توضیح را می‌دهم که این اتفاق روی داده، در حال پیگیری هستیم و به محض انجام مذاکرات کامل با مدیران شهرداری و تصمیم‌گیری‌های نهایی در این زمینه، اطلاع رسانی لازم خواهد شد.»

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۰۵۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت