پخش یک سریال جدید با بازی اکبر عبدی

سرنا_اولین قسمت از سریال تلویریونی «روزهای آبی» پنجشنبه، ۲۳ اردیبهشت ماه مصادف با عید سعید فطر از شبکه پنج سیما پخش می شود.

پخش یک سریال جدید با بازی اکبر عبدی

این سریال در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج تهیه و تولید شده و اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا متخصص و ایرج نوذری، از جمله بازیگران این پروژه تلویزیونی هستند.

از دیگر بازیگران این سریال هم می‌توان به ویدا جوان، سامان صفاری، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، رامین ناصر نصیر، علیرضا جلالی تبار، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف، مجید پتکی، مهسا غفوری، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری اشاره کرد.

«روزهای آبی» درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرد و مجبور می‌شود تا در روستایی ساکن شوند و ارتباط آن‌ها با اهالی روستا، ماجرایی کمدی و تا حدودی فانتزی را پدید می‌آورد. زندگی خانواده‌ای که با توجه به مشکلات مالی پدر، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.

«روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی پرویز امیری از شنبه تا پنجشنبه هر شب ساعت ۲۳ پخش و تکرارآن روز بعد ۱:۴۵، ۱۰ صبح و ۱۹ خواهد بود.

منبع: روابط عمومی شبکه پنج سیما

کد مطلب: ۲۰۵۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت