انتقاد از صداوسیما برای پرداختن به یک نامزد احتمالی و پاسخ به آن

سرنا_در پی انتقادهایی مبنی بر پرداختن بی رویه به سران یکی از قوا که از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری است، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما با تاکید بر عدالت رسانه ای در آستانه انتخابات، توضیحاتی را در این زمینه مطرح کرد.

انتقاد از صداوسیما برای پرداختن به یک نامزد احتمالی و پاسخ به آن

حجت الاسلام محمدرضا زائری از جمله منتقدانی است که در روزهای اخیر با زبانی طنز و البته صریح به انتقاد از این مساله پرداخته است.

زائری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته است:

«تلویزیون جوری دارد راه را به آقای رییسی نشان می دهد که اگر در برنامه آشپزی یا مستند طبیعت ایران هم با ایشان گفت وگو کنند نباید تعجب کرد. فقط مانده ایشان در برنامه کودک برای بچه ها قصه بگوید! ...»

اما محمدحسین رنجبران ـ مدیرکل روابط عمومی صداوسیما ـ هم برای پاسخ به شبهاتی که درباره پرداختن به یک نامزد احتمالی خاص در تلویزیون عنوان شده، در مطلبی به سهم آنتن دهی سازمان صداوسیما به سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه اشاره کرده است.

او با تاکید بر اینکه «عدالت رسانه ای در انتخابات اولویت اصلی رسانه ملی است»، نوشته است: «در یک سال اخیر از صد درصد سهم سه قوه روی آنتن رسانه ملی بیش از ۷۰ درصد سهم قوه مجریه، بیش از ۲۰ درصد سهم قوه مقننه و کمتر از ۱۰ درصد سهم قوه قضاییه بوده است.

و در آستانه ی انتخابات هم سیاستگذاری رسانه ملی این بوده که فارغ از حضور هر کدام از سران قوا در این عرصه به اخبار آنها را پوشش می دهد. مثل رئیس جمهور مستقر که در سال ۹۶ خودش نامزد انتخابات بود و طبق روال برنامه های او پوشش داده می شد.»

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۰۶۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت