مأمور امنیتی "بچه‌مهندس" به شبکه برون‌مرزی می‌رود

سرنا_ویژه‌برنامه عید فطر در حالی از آی‌فیلم۲ روی آنتن می‌رود که در کنار هنرمندان ایرانی و افعانستانی، کوروش سلیمانی بازیگر سریال رمضانی تلویزیون هم حضور دارد.

مأمور امنیتی "بچه‌مهندس" به شبکه برون‌مرزی می‌رود
به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، ویژه برنامه‌ 120دقیقه‌ای با حضور هنرمندانی از ایران و افغانستان، پنجشنبه 23 اردیبهشت از کانال تلویزیونی آی‌فیلم2 پخش می‌شود.

عاطفه خالدی، تهیه‌کننده این برنامه با بیان اینکه سعی کردیم برنامه شاد و متنوعی برای مخاطبان این شبکه تدارک ببینیم، گفت: این ویژه‌برنامه با بخش‌های متنوع و جذاب شامل اجرای موسیقی توسط فرهاد اکبر، جواد حسین زاده، سید جواد کامرانی و سیدجاوید حسینی خوانندگان افغانستانی عیدانه آی فیلم2 برای مخاطبانش در کشورهای فارسی زبان به ویژه افغانستان و تاجیکستان خواهد بود.

وی افزود: گفت‌وگو با هادی یکتا، خواننده ایرانی و اجرای موسیقی توسط او، همچنین حضور بازیگرانی چون محیا دهقانی و کوروش سلیمانی نیز از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه مفرح است.

تهیه‌کننده "عید فطر" از آمنه حسینی، صدیقه هاشمی و حنیفه عرب‌زاده، اعضای تیم والیبال زنان افغانستان و مهدی جعفری و خداداد جعفری ورزشکاران افغانستانی نیز نام برد که از دیگر مهمانان این ویژه برنامه تلویزیونی‌اند.

سیدبشیر موسوی و نادیا پروانی اجرای برنامه را برعهده دارند و قرار است ویژه برنامه عید سعید فطر، پنجشنبه ساعت 20 به‌وقت تهران و کابل و 20:30 به‌وقت دوشنبه تاجیکستان روی آنتن برود.

منبع: تسنیم

کد مطلب: ۲۰۶۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت