۱۰ فکت جالب درباره برد پیت/ از ممنوعیت ورود به چین تا دوران بی پولی و روی آوردن او به هر شغلی

سرنا_شاید نمی‌دانستید که نام کامل او ویلیام بردلی پیت است و یا از اینکه او زمانی در یک رستوان کار می‌کرد اطلاعی نداشته باشید. در اینجا با برخی از واقعیت‌ها درباره برد پیت آشنا خواهید شد.

همه در سراسر دنیا برد پیت را به عنوان بازیگر قلب‌ها می‌شناسند. او در فیلم‌های بزرگی مانند باشگاه مبارزه (Fight Club)، تروآ (Troy)، جنگ جهانی زد (World War Z)، آقا و خانم اسمیت (Mr. & Mrs. Smith) و یازده یار اوشن (Ocean's Eleven) بازی کرده است، اما آیا اطلاعاتی بیش از این برای این شخص وجود ندارد؟

در این متن ۱۰ مورد از جالب‌ترین واقعیت‌ها را در مورد یکی از بزرگترین بازیگران زمان خود آورده شده است.

۱۰. انتخاب نام برد پیت

برد پیت در سال ۱۹۶۳ در شهر کوچک شانی در ایالت اکلاهامای آمریکا و در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد. نام کامل این بازیگر، که در ۱۸ دسامبر سال ۱۹۶۳ متولد شد، ویلیام بردلی پیت است. بعد از اتمام دوران مدرسه، برد پیت در رشته روزنامه نگاری و تبلیغات تحصیل کرد، اما هرگز فعالیتی در این زمینه انجام نداد. او با تنها سرمایه اش که ۳۲۵ دلار بود راهی هالیوود شد. تقریبا همان زمان بود که اسم کاملش را کنار گذاشت و دیگر تبدیل به برد پیت شد. اگرچه مشخص نیست که چرا او نام «برد پیت» را به عنوان نام هنری خود انتخاب کرده است، اما این انتخاب می‌تواند به این دلیل باشد که این نام، کوتاه و شیرین به نظر می‌رسد. او

۹. اولین شغل برد پیت قبل از بازیگری

او برای تأمین هزینه دوره های بازیگری و اجاره خانه اش نیاز به پول داشت. برد پبت قبل از اینکه یک ستاره درخشان در هالیوود باشد، راننده لیموزین بود. او یخچال را به آپارتمان‌ها منتقل می‌کرد و حتی در زمانی لباس یک مرغ غول پیکر را برای رستورانی به نام ال پولو لوکو (El Pollo Loco) پوشید. طولی نکشید که توجه فیلمسازان هالیوودی به او جلب شد و فرصت بازی در فیلم ها و سریال های مختلفی را پیدا کرد.

۸. عاشق ساعت‌های قدیمی برد پیت

برد پیت عاشق جمع آوری ساعت‌های قدیمی است و آنقدر مشتاق ساعت‌هاست که به عنوان سفیر، به برند سوئیسی برایتلینگ پیوست. برد پیت همراه با همکاران بازیگرش، چارلیز ترون و آدام درایور، تبلیغاتی را برایبرند سوئیسی برایتلینگ انجام داد. وی به طور مرتب به سراسر جهان سفر کرده که این شرکت سوئیسی را تبلیغ کند. او اخیرا از یک سفر تبلیغاتی به چین بازگشته است. برند برایتلینگ در حال حاضر یک برند آنلاین محبوب در زمینه فروش آنلاین ساعت است، اما باید تعجب کرد که این شرکت پس از تبلیغ برد پیت، تا چه اندازه می‌تواند بزرگ شود.

۷. مشکل صحبت کردن با لهجه انگلیسی

زمانی که برد پیت برای بازی در فیلم جنایی ۲۰۰۰، اسنچ انتخاب شد؛ قرار بود از لهجه انگلیسی برای شخصیت خود، میکی استفاده کند. با این حال، او خود با لهجه دست و پنجه نرم می‌کرد، بنابراین او و گای ریچی کارگردان، مواردی را تغییر داده و لهجه ایرلندی تقریبا غیرقابل رمزگذاری را به برد پیت دادند. یک شوخی در طول فیلم جریان دارد که هیچ کس نمی‌تواند نحوه صحبت شخصیت او را کاملاً بفهمد!

۶. زندگی از هنر تقلید می‌کند؟

یک سال قبل از اینکه قرار باشد برد پیت نقش قهرمان مشهور یونان، آشیل را در حماسه بزرگ بودجه تروا بازی کند، تاندون او پاره شد. خوشبختانه برد پیت قبل از شروع فیلمبرداری بهبود یافت. برد پیت

5. زوج قدرتمند و ثروتمند در جهان

اگرچه جدایی بردپیت با آنجلینا جولی، همسر آن زمان، شوک‌های زیادی را در سراسر جهان به وجود آورد، اما این دو نفر در واقع در رتبه پنجم در لیست زوج‌های پردرآمد دنیا در مجله فربز (Forbes) قرار گرفتند. برد پیت و آنجلینا جولی در یک سال ۳۴ میلیون دلار درآمد کسب کردند. برد پیت و آنجلینا جولی

۴. ممنوعیت سفر به چین

تقریباً برای ۲۰ سال، بازدید از برد پیت در چین ممنوع شد. این ممنوعیت به دلیل درگیری پیت با فیلم "هفت سال در تبت" (Seven Years in Tibet) مطرح شد، که دولت چین اعلام کرد این کشور حاکمیت تبت را بسیار ظالمانه و خشن نشان می‌دهد. با این حال، گفته می شود او اخیراً سفری به این کشور داشت و به طرفداران چینی خود هم امضا داد.

۳. تماشا نکنید!

یه شکل کاملا عجیب و غیرمنتظره، برد پیت از والدینش خواست که یکی از فیلم‌های او را تماشا نکنند. او گفت که صحنه‌های شدید و گرافیکی در فیلم باشگاه مبارزه (Fight Club) بسیار زیاد است و برای آن‌ها مناسب نیست! برد پیت

۲. رقص و میمون؟

برد پیت اظهار داشته است که دو فیلم مورد علاقه وی تب شنبه شب (Saturday Night Fever) ۱۹۷۷ و سیاره میمون‌ها (Planet of the Apes) ۱۹۶۸ است.

۱. یکی از طرفداران Jackass

نمایش بدلکاری واقعیت MTV، Jackass، در اوایل دهه ۲۰۰۰ مورد استقبال گسترده مردم در سراسر جهان قرار گرفت. اما فقط نوجوانان نبودند که این نمایش را دوست داشتند! برد پیت به قدری طرفدار این نمایش بود که از بازیگران خواست که در یک قسمت این نمایش حضور داشته باشد. او سرانجام از صحنه‌ای فیلمبرداری کرد، اما لباس میمون پوشیده بود تا شناخته نشود!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد مطلب: ۲۰۶۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت