پروژه جدید بازیگری نامزد ایرانی بریتنی اسپیرز

سرنا_سام اصغری، بدنساز و نامزد بریتنی اسپیرز (ستاره پاپ) در سریال "دوشنبه سیاه" در نقش یک مدل فوق‌العاده جذاب ظاهر خواهد شد.

سام اصغری" به فصل سوم سریال "دوشنبه سیاه" (Black Monday) شبکه شوتایم ملحق شد. این سریال به تهیه‌کنندگی و بازی "دان چیدل" یک عنوان کمدی در مورد گروهی از افراد مختلف است که بدترین سقوط تاریخ وال استریت را سبب شدند.

اصغری نقش جانکارلو را بازی خواهد کرد، مدلی فوق‌العاده جذاب که برای "ففشنز" کار می‌کند و داستانی به درازای چند اپیزود دارد. جدا از چیدل نامزد امی، "رجینا هال"، "اندرو رنلز"، و "پل شیر" در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند. "سث روگن" و "ایوان گلدبرگ" از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی این سریالند که در استودیوهای سونی تولید شده است.

"دوشنبه سیاه" یکی از بی‌شمار عناوین تلویزیونی بود که تحت تأثیر پاندمی کرونا قرار گرفت. هرچند تولید فصل دوم پیش از پاندمی در ماه مارس به پایان رسید، اما تأخیرهای مکرر در مرحله‌ی پس از تولید سبب شد تا شوتایم فصل دوم را به دو نیمه تقسیم کند و شش اپیزود اول را در بهار روی ایر ببرد و چهار اپیزود باقی مانده را در ماه ژوئن و ژوئیه به پایان برساند.

اصغری که نامزد ایرانی تبار "بریتنی اسپیرز" است، سابقه بازی در فیلم "می‌توانی یک راز را فاش نکنی؟" (Can You Keep A Secret) و سریال‌های "ان‌سی‌آی‌اس" (NCIS) و "هکس" (Hacks) را دارد. فصل سوم "دوشنبه سیاه" اواخر تا دو هفته آینده از شوتایم روی ایر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: ۱۰ فکت جالب درباره برد پیت/ از ممنوعیت ورود به چین تا دوران بی پولی و روی آوردن او به هر شغلی

شریک زندگی اصغری در ماه‌های اخیر درگیر حواشی پیچیده حقوقی با پدرش بوده است. "پرنسس پاپ" از سال ۲۰۰۸ تاکنون تحت سرپرستی پدرش "جیمی اسپیرز" قرار داد، به این معنا که این مرد مسائل مالی و دیگر جنبه‌های زندگی خواننده را مدیریت می‌کند. نوامبر گذشته "بریتنی اسپیرز" تلاشی ناموفق برای برچیدن سرپرستی پدرش صورت داد و در دادگاه شکست خورد. تمامی این اتفاقات در حالی روی داد که کمپین #بریتنی‌را‌آزاد‌کنید (#FreeBritney) توسط هواداران خواننده که معتقد بودند بریتنی توسط پدرش مدیریت می‌شود پیش می‌رفت. مستند جدید "لکه‌دار کردن بریتنی اسپیرز" به همین موضوع می‌پردازد و بر اساس گزارش‌های "نیویورک تایمز" در حین رسیدگی به پرونده‌ی سرپرستی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگر ایرانی آمریکایی مدل برند آدیداس شد/ عکس

منبع: 30نما

کد مطلب: ۲۰۶۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت