پخش فیلم‌های تبلیغاتی کاندیداها از ۴ روز دیگر

در جریان تبلیغ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون، از هر کاندیدا دو مستند پخش می‌شود.

پخش فیلم‌های تبلیغاتی کاندیداها از ۴ روز دیگر

با انجام مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در صداوسیما، سهم هر کاندیدا دو مستند ۳۰ دقیقه ای اعلام شد که تمامی آنها از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

تاکنون اسامی کارگردان هایی که ساخت مستندهای نامزدهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری را بر عهده دارند، به طور رسمی اعلام نشده است.

بر این اساس، پخش اولین مستند تبلیغاتی به سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی تعلق دارد و این برنامه دوشنبه ـ دهم خرداد ماه ـ ساعت ۲۰ روی آنتن می رود. پس از این کاندیدا، مستندهای عبدالناصر همتی (کاندیدای شماره ۱۲) و محسن رضایی با شماره ۱۳ در همین ساعت و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ـ ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه ـ از شبکه اول پخش خواهد شد.

در ادامه مستندهای نخست، دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب متعلق به سعید جلیلی، ابراهیم رئیسی، محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی از پنجشنبه (۱۳ خرداد ماه) تا یکشنبه (۱۶ خرداد) یعنی یک روز قبل از آغاز مناظره ها پخش می شود.

ضمن اینکه در سه روز برگزاری مناظره ها شبکه اول مستندی را پخش نخواهد کرد.

پخش مستندهای نامزدها تا آخرین روز تبلیغات رادیو و تلویزیونی یعنی چهارشنبه ـ ۲۶ خرداد ماه ـ ادامه خواهد داشت.

ضمن اینکه شبکه اول مسوولیت پخش برنامه با دوربین را هم عهده دار شده است که به عنوان نخستین ساختار تلویزیونی از جمعه ـ هفتم خرداد ماه ـ ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه آغاز می شود.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۰۸۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت