بهزاد فراهانی، «مهمانی از کارائیب» را کلید زد

سرنا_فیلمبرداری «مهمانی از کارائیب»، نخستین فیلم بهزاد فراهانی به عنوان کارگردان، در تهران کلید خورد.

بهزاد فراهانی، «مهمانی از کارائیب» را کلید زد

فیلمبرداری فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی آغاز شد و مرتضی پورصمدی، مدیریت فیلمبرداری این اثر عاشقانه را بر عهده دارد.

«مهمانی از کارائیب» اولین تجربه فراهانی در مقام کارگردانی است و حمیدرضا قطبی به عنوان مشاور کارگردان او را همراهی می‌کند.

رضا بابک، یکی از نقش‌های اصلی این فیلم سینمایی را ایفا می‌کند. دیگر بازیگران این اثر عاشقانه نیز در خبرهای بعدی معرفی خواهند شد.

شهرام متولی‌باشی (مدیر صدابرداری)، محسن صادقی‌نسب (سرپرست گروه کارگردانی)، مهدی سهرابی (دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز)، نوید فرح‌مرزی (طراح چهره‌پردازی)، مرجان گلزار (طراح صحنه و لباس)، جواد راهزانی (مدیر تولید)، رویا بابابیگی (منشی صحنه)، احسان میقانی (مدیر تدارکات)، حبیب مجیدی (عکاس)، مهدی گودرزی (فیلمبردار پشت صحنه) و مریم قربانی‌نیا (مشاور رسانه‌ای) این فیلم هستند.

فراهانی، فیلمنامه این اثر عاشقانه را بر اساس رمان «مهمانی از کارائیب - شبی با کاسترو» به قلم خودش نوشته است.

در خلاصه داستان «مهمانی از کارائیب» آمده است: «خیاطی کارکشت،ه عاشق بانویی شده که همسرش را اعدام کرده‌اند. خیاط به دلیل دلبستگی به رفاقت با دوستش، شجاعت بیان این عاشقانگی را ندارد و بانو نیز به دلیل وفاداری به شوی رفته‌اش دهان می‌بندد و دل را لجام می‌زند. این عشق پنهان داستان ناتمام بسیاری از مردان و زنان شرقی است؛ عشق‌هایی که سرانجامش را باید در فلسفه شرق جست...»

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۲۰۸۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت