جزئیات جدید پرونده قتل "بابک خرمدین "

سرنا_رئیس پلیس آگاهی کشور گفت: پلیس با چند قطعه از یک جسد شده مواجه شد و از روی یک تکه از جسد هویت آن شناسایی شده است و این بیانگر "هوشمندی" و "توانمندی" پلیس است؛ از طریق بانک های اطلاعاتی کمتر از دو ساعت هویت جسد مشخص شد.

سردار قنبری تشریح کرد:

قاتلان در مواجهه اولیه با پلیس منکر قتل شدند و از قضیه اظهار بی اطلاعی کردند و پس از اینکه پلیس تشخیص داد که " بابک " در داخل خانه به قتل رسیده است و پدر و مادرش وقتی با دلایل پلیس مبنی بر قتل مواجه شدند لب به اعتراف گشودند.

اگر بنا بود که پیش از مستندات پلیس لب به اعتراف بگشایند در رابطه با قتل داماد و دخترشان نزد پلیس می آمدند و طی این سال ها اعتراف می کردند!

" اکبر خرمدین" انگیزه های مختلفی را برای سه قتل عنوان می کند، مطرح کرد: با تکمیل شدن تحقیقات ، ریشه های وقوع این جنایت مشخص و روشن می شود.

پس از بررسی های فنی، باید بگویم تاکنون دلایلی مبنی بر وقوع قتل دیگر توسط این افراد وجود ندارد.

وی افزود: پدر "بابک" هنوز اعتقاد دارد اگر زمان به عقب برگردد، باز همین جنایت را تکرار می کرد یعنی به قدری خودش را از نظر روانی اشباع کرده که اقدامات خود را توجیه می کند که این موضوع از دیدگاه روانشناختی قابل بررسی است.

بیشتر بخوانید: پدر بابک خرمدین اختلال سایکوپت دارد/ ضرورت کنترل خودشیفتگی در کودکان

مادر خانواده در اعترافات خود به مشارکت بر قتل اقرار کرده است. به هر حال به نظر می رسد مادر خانواده در تمام مراحل زندگی تابع همسر خود بوده و از وی اطاعت می کرده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: ۲۱۰۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت