«آقای رئیس جمهور» رونمایی شد

سرنا_کتاب «آقای رئیس جمهور» نوشته حمیدرضا جهانیان با هدف بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی کشور با ارائه راهکارهای مناسب برون‌رفت از این حالت رونمایی شد.

«آقای رئیس جمهور» رونمایی شد

کتاب «آقای رئیس جمهور» نوشته حمیدرضا جهانیان با هدف بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی کشور با ارائه راهکارهای مناسب برون‌رفت از این حالت پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ رونمایی شد.

حمیدرضا جهانیان نویسنده کتاب «آقای رئیس‌جمهور» با تشریح ایده و اهداف خود از نشر این کتاب گفت: این اثر شامل ۶ فصل است که با عناوین صنعت، تجارت، کشاورزی، اقتصاد و فرهنگ و… با پرداختن به مسائل و مشکلات این بخش ها و ارائه پیشنهاد راهکارهای رفع آنها و راه های برون رفت از این وضعیت به رشته تحریر درآمده است.

به گفته وی تمامی مطالب و سلسه مطالب موجود در آن همراه با بیانات تفسیری و تحلیلی بر اساس گزارشات دریافتی از منابع معتبر و آمارهای رسمی کشور استخراج و با نظرات کارشناسان مربوطه در هر بخش و همچنین گفت‌وگو و استفاده از نظر متخصصان تلاش شده تا راهکارهای مناسب برون رفت از این مشکلات و رفع آنها گام های موثری برداشته و به رئیس جمهور آینده کشور پیشنهاد و اهدا شود.

نویسنده کتاب آقای رئیس جمهور ادامه داد: در این کتاب همچنین تلاش شده تا با جمع بندی کلیه مشکلات به وجود آمده در دولت های قبل با ارائه راهکارهای مناسب و کارشناسی شده با هدف کمک و همیاری به دولت به رئیس جمهور منتخب کشور ارائه شود.

به گفته وی، این کتاب در مرحله چاپ اول و حدود ۵ هزار نسخه برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

جهانیان ابراز امیدواری کرد که با عنایت به محتویات و عناوین جمع‌آوری شده در این اثر که به طور یقین می‌توانند چراغ راه ادامه مسیر باشند، گوشه‌ای از مشکلات اقتصادی کشور و حوزه فرهنگ مرتفع د.

وی یادآور شد: در آینده نزدیک با توجه به استقبال مخاطبان، علاوه بر تجدید چاپ این کتاب نسخه صوتی و الکترونیکی آن نیز به مخاطبان ارائه و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

منبع: مهر

کد مطلب: ۲۱۱۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت