درخواست شورای صنفی اکران برای صبر بیشتر سینماداران؛ تعطیل نکنید!

سرنا_مرتضی شایسته دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش ضمن اشاره به خبر تهدید سینماداران به تعطیلی در صورت عدم اکران فیلم جدید، از درخواست شورا برای به تعویق انداختن این تصمیم خبر داد.

درخواست شورای صنفی اکران برای صبر بیشتر سینماداران؛ تعطیل نکنید!

شایسته درباره خروجی جلسه امروز یکشنبه ۳۰ خردادماه گفت: جلسه امروز شورا بازهم خروجی نداشت، چراکه همچنان تقاضایی از سوی سینماگران برای اکران نداشتیم. تمهیداتی برای ترغیب سینماگران به اکران آثارشان در نظر گرفته‌ایم که اجرایی شدن آن بستگی به خروجی جلسه ستاد کرونای سازمان سینمایی دارد که قرار است فردا دوشنبه تشکیل شود.

وی درباره خبرهای منتشرشده مبنی‌بر تهدید سینماداران به تعطیلی در صورت عدم ورود فیلم جدید به چرخه اکران هم گفت: این مساله از سوی تعدادی از سینماداران مطرح شد که ما از آن‌ها خواسته‌ایم فعلاً برای عمل به این تصمیم، دست نگه دارند تا نتایج اقدامات شورای صنفی نمایش مشخص شود.

شایسته درباره مباحثی که قرار است در جلسه ستاد کرونای سازمان سینمایی مطرح شود هم توضیح داد: در این جلسه خواسته‌های شورای صنفی اکران، سینماداران و پخش‌کنندگان را مطرح خواهیم کرد و در صورت رسیدن به نتیجه جزییات آن را اعلام خواهیم کرد.

دبیر شورای صنفی نمایش درباره نقش این شورا در زمینه ترغیب سینماگران به اکران آثارشان هم گفت: شورا برای اقدام در این زمینه نیاز به پول و امکانات دارد. فعلاً در حد برگزاری جلسات مباحثی طرح می‌شود که امیدواریم نتیجه داشته باشد.

منبع: مهر

کد مطلب: ۲۱۱۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت