واکاوی آلبوم جدید همایون شجریان در رادیو

سرنا_پنجشنبه هفدهم تیرماه، مجله زنده موسیقی «دانگ» رادیو نمایش آلبوم جدید همایون شجریان و فردین خلعتبری را بررسی خواهد کرد.

واکاوی آلبوم جدید همایون شجریان در رادیو

اسماعیل باستانی تهیه کننده و مجری برنامه «دانگ» بیان کرد: این هفته با رضا موسوی مدیر هنری درباره آلبوم جدید فردین خلعتبری و همایون شجریان گفتگو داریم و با همایون نصیری درباره کلیت دنیای موسیقی و وضعیت موسیقی در روزهای کرونایی صحبت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در برنامه «دانگ» موسیقی های دارای مجوز وزارت ارشاد به علاقه مندان معرفی می شود و در بخش کارشناسی و تحلیل به گفتگوی ویژه با خوانندگان، موسیقیدانان، نوازندگان و ترانه سرایان می پردازیم.

برنامه «دانگ» رادیو نمایش که پیش از این «نوباب» نام داشت به شیوه مطالبه گر از مردم دعوت می کند تا به آثار خوب موسیقی گوش دهند. این برنامه شامل بخش هایی چون «موزیک باز»، «ساز باز»، «نغمه ساز»، «پیکان جوانان»، «پیاده رو» و «بخش میدانی» است.

مجله موسیقی زنده «دانگ» تولید گروه برنامه های مستند و ترکیبی رادیو نمایش به تهیه کنندگی و اجرای اسماعیل باستانی و با حضور نوژان حیدری مجری و کارشناس، پنجشنبه ها ساعت ۱۸ به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

منبع: روابط عمومی رادیو نمایش

کد مطلب: ۲۱۳۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت