بازیگر «دودکش» از ساخت سریالی مثل «پایتخت» و «نون خ» خبر داد

سرنا_ بازیگر سریال «دودکش» با اشاره به نبود کمدی‌های چند فصلی بیان کرد فقط چند برند طنز در تلویزیون هستند که به فصل‌های بعد رسیده‌اند.

بازیگر «دودکش» از ساخت سریالی مثل «پایتخت» و «نون خ» خبر داد

نصرت میرعظیمی بازیگر سریال «دودکش ۲» که این شب از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود بیان کرد: خیلی‌ها این سریال را دوست دارند و الان بعد از سال‌ها دوباره آن را دنبال می‌کنند و اصلاً منتظر فصل بعدی آن بودند.

وی ادامه داد: خود من پیش از این بازی‌های زیادی در فیلم و مجموعه‌های نمایشی داشته‌ام اما هنوز مرا به عنوان بازیگر «دودکش» می‌شناسند.

میرعظیمی با اشاره به تغییرات این سریال نسبت به فصل اول و «پادری» عنوان کرد: فاصله زیادی از فصل‌های قبل گذشته است و بچه‌های کوچک و کودک سریال یک باره بزرگ شده و به هر یک از این دو خانواده «دودکش» یک بچه دیگر هم اضافه شده است. درواقع همان اندازه که از فصل اول «دودکش» گذشته است این سریال در داستان هم با فاصله زمانی مواجه شده و ۹ سال گذشته است.

وی اضافه کرد: البته خوب بود این همه فاصله زمانی برای فصل‌های بعدی رخ نمی‌داد و «دودکش» هم مثل برندهای دیگر تلویزیون از جمله «پایتخت» و «نون.خ» مخاطب بیشتری جذب می‌کرد.

این بازیگر با اشاره به پشت صحنه این سریال و تلاشی که برای خنداندن مردم گذاشته می‌شود عنوان کرد: برزو نیک نژاد کارگردان سریال بابت سکانس‌ها خیلی انرژی می‌گذارد. الان که کارگردان است در فصل اول هم که فقط نویسنده بود تلاش زیادی برای قصه داشت. الان هم تا صحنه‌ای او را راضی نکند تحت هیچ شرایطی ضبط نمی‌شود. مثلاً در یکی از سکانس‌ها هومن برق نورد سرش درد گرفته بود اما با همین حال می‌گفت کار را ادامه بدهید اما کارگردان خواست او استراحت کند و گفت فردای آن روز تصویربرداری ادامه یابد تا خود برق نورد هم لذت ببرد.

میرعظیمی با اشاره به زمان تولید سریال نیز گفت: فکر می‌کنم حدود دو هفته دیگر تصویربرداری سریال طول بکشد. این روزها هم در لوکیشن قالیشویی در دارآباد هستیم.

بازیگر «دودکش» در بخش دیگر با اشاره اینکه باید کمدی‌های مختلفی برای مردم ساخته شود، اظهار کرد: زمانی کمدین هایی چون رضا عطاران در تلویزیون کار می‌کردند و همپای او سریال‌های مختلف طنز ساخته می‌شد. به این ترتیب رقابت شکل می‌گرفت و طنزها هم جذاب بودند. اما الان چند سریال هست و همان آثار به فصل‌های بعدی می‌رسد. باید همه به فکر کمدی باشند و نه اینکه فقط چند برند داشته باشیم و مخاطب انتظار بکشد تا همان برندها به فصل‌های بعدی برسند.

این بازیگر در پایان با اشاره به نگارش یک سریال طنز عنوان کرد: درگیر نگارش سریالی به نام «چهار به علاوه یک» هستم که قرار است چند گویش را در یک خانواده داشته باشیم. در این سال‌ها سریال‌های چون «پایتخت» و «نون.خ» نشان داده که مردم به خطه های مختلف کشور علاقه دارند و در این سریال هم اعضای خانواده هر یک به یک شهر و خطه تعلق دارند و کار از فضایی کمدی برخوردار است.

منبع: مهر

کد مطلب: ۲۱۴۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت