آخر هفته تابستانی را در کدام گالری‌ها سپری کنیم؟

سرنا_در شرایطی که آغاز موج دیگری از کرونا بسیاری از فعالیت‌های روزمره ما را مخل کرده و هوای داغ تابستانی نیز به نوعی به کمک این امر آمده است، شاید بتوان با بازدید از گالری‌هایی که امکان برپایی نمایشگاه در این شرایط را دارند، مقداری از حال و هوای موجود فاصله گرفت.

آخر هفته تابستانی را در کدام گالری‌ها سپری کنیم؟

در این گزارش به معرفی تعدادی از نمایشگاه‌هایی پرداخته ایم که در آخر این هفته و هفته دیگر امکان بازدید از آنها فراهم است.

نمایشگاه «سلب»

از جمله نمایشگاه‌هایی که می‌توانیم در تعطیلات آخر هفته به آنها مراجعه کنیم، نمایشگاه انفرادی مجسمه‌سازی «سلب» از آثار مریم بهروزی‌نیا با کیوریتوری مهسا کریمی‌زاده است که جمعه ۲۵ تیر ماه بازگشایی شده و تا جمعه یکم مرداد در استودیوی هنرمند ادامه دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به میدان شیخ بهایی، کوچه دانشگاه الزهرا، کوچه کارخانه، پلاک ۱ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ مراجعه کنند. همچنین برای تعیین وقت قبلی می‌توان با شماره ۸۸۰۶۹۱۶۰ تماس حاصل کرد.

نمایشگاه «مرقعات»

نمایشگاه انفرادی نقاشی، چیدمان از فرناز نیکوخواه در گالری «ویستا» تا جمعه یکم مرداد برپا خواهد بود. این گالری در روزهای شنبه تعطیل است. برای بازدید از این نمایشگاه به آدرس خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ مراجعه و با شماره‌های ۰۲۱۸۸۵۱۳۹۳۳ و ۰۲۱۸۸۵۱۳۹۳۴ تماس حاصل کنید.

«کاملاً شخصی برای عموم»

نمایشگاه انفرادی «کاملاً شخصی برای عموم» از سارا رنجکشان جمعه ۲۵ تیر در گالری سو افتتاح خواهد شد و تا جمعه ۱۵ مرداد ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به خیابان ویلا، خیابان سمیه، خیابان پورموسی، شماره ۳۰ همه روزه بجز شنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۹ مراجعه کنند.

شماره‌های تماس گالری : ۸۸۹۴۶۴۵۱ و ۸۸۸۰۹۸۰۸

نمایشگاه «دوست عزیز حواست کجاست؟»

همچنین نمایشگاه انفرادی نقاشی «دوست عزیز حواست کجاست؟» از یاسمین صالحی تا جمعه ۱۵ مرداد در گالری سو (طبقه دوم) برپا خواهد بود.

نمایشگاه «تموز»

نمایشگاه گروهی «تموز» جمعه ۲۵ تیر بازگشایی خواهد شد و تا دوشنبه ۴ مرداد در گالری شلمان واقع در میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبار غربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷ برپاست. برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۲۰.۳۰ مراجعه و با شماره های ۰۲۱۲۲۲۷۱۶۹۳ و ۰۲۱۲۲۲۲۱۹۴۴ تماس بگیرید.

«برای همه‌ی آنها که نیستند»

نمایشگاه انفرادی نقاشی «برای همه‌ی آن‌ها که نیستند» از شیوا بابایی تا سه شنبه پنجم مرداد در گالری «اُ» (طبقه دوم) واقع در خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه دوم برپا خواهد بود. این گالری از ساعت ۱۲ تا ۲۰ فعالیت می‌کند و روزهای شنبه و یک شنبه تعطیل است.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۳۲۴۸۲۸

«در برابر فراموشی»

نمایشگاه انفرادی نقاشی «در برابر فراموشی» از نگار اورنگ نیز تا سه شنبه پنجم مرداد در گالری «اُ» برپا خواهد بود.

«تنیده»

نمایشگاه «تنیده»از شبنم جهانشاهی تا ۱۱ مرداد در گالری «باوان» واقع در خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک ۷ برپا است. برای بازدید از این نمایشگاه بین ساعت‌های ۱۲ تا ۲۰ مراجعه کنید.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۰۳۳۵۶

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۱۴۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت