تلاش برای تولید آلبومی با مضمون «انتظار»/ «کوی جانان» مجوز گرفت

سرنا_یکی از تهیه‌کنندگان و ناشران حوزه موسیقی در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود به آهنگسازی یک قطعه با موضوع امام زمان(عج) و تولید یک آلبوم در فضایی عارفانه با محوریت ساز تنبور خبر داد.

تلاش برای تولید آلبومی با مضمون «انتظار»/ «کوی جانان» مجوز گرفت

کامران همت پور تهیه‌کننده، ناشر و آهنگساز ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود بیان کرد: به تازگی موفق به تولید یک تک آهنگ با محوریت امام زمان (عج) و مفهوم انتظار شدم که در وقت زمان بندی شده پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در این تک آهنگ که با آهنگسازی بنده صورت گرفته، مهدی استخر شاعر و مالک رستگاری به عنوان خواننده حضور دارند. این اثر در قالب یک کوارتت کلاسیک ایرانی در ژانر موسیقی ایرانی تولید می‌شود که به اعتقاد من یکی از متفاوت‌ترین کارهایی که در این حوزه انجام داده‌ام.

همت‌پور افزود: این در حالی است پیرو تولید این اثر که در وقت زمان بندی شده منتشر خواهد شد، تصمیم دارم در صورت فراهم آمدن امکانات آلبومی را تولید کنم که در حوزه‌های آئینی و دینی قرار خواهد گرفت. آنچه در این مجموعه روی آن تمرکز ویژه‌ای دارم تلاش برای تولید یک اثر فاخر و غیر تکراری است که اصلاً دوست ندارم رنگ و بوی سفارش به خود بگیرد زیرا در تولید چنین کارهایی باید مراقبت احوالات درونی مان باشیم که تولید اثر به سمت و سوی سفارشی بودن و سفارشی شدن نرود حتی اگر مشمول حمایت شود.

این آهنگساز در بخش دیگری از صحبت‌های خود از تولید یک آلبوم دیگر در ژانر موسیقی اصیل ایرانی خبر داد و گفت: «کوی جانان» عنوان یکی از تازه‌ترین آلبوم‌هایی است که به تازگی مجوز اشعار اثر را دریافت کردیم و به زودی با اشعاری از فیض کاشانی، عطار و وحشی بافقی و هنرمندی رضا کریمی در فضای عارفانه مبتنی بر تنبورنوازی در دسترس شنوندگان قرار می‌گیرد.

همت پور افزود: قطعه دیگری هم از من برای انتشار آماده شده که در حال و هوای عید سعید غدیر است. این اثر پیش از این توسط خوانندگانی چون مهرداد کاظمی و چنگیزحبیبیان تولید شده بود و این بار تصمیم داریم در قالبی باز تنظیم شده آن را به مخاطبان ارائه دهیم.

منبع: مهر

کد مطلب: ۲۱۵۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت