کلینت ایستوود هم وارد نبرد پخش آنلاین فیلم‌ها شد/گرامیداشت دهه ۸۰

سرنا_فاکس نیشن از فیلم‌های کلینت ایستوود برای کمک در نبرد نمایش آنلاین فیلم‌ها بهره می‌گیرد.

کلینت ایستوود هم وارد نبرد پخش آنلاین فیلم‌ها شد/گرامیداشت دهه ۸۰

ورایتی نوشت: فاکس نیشن چهره جدیدی را برگزیده تا با کمک وی در نبرد نمایش آنلاین فیلم‌ها جلو برود.

این کمپانی با پیمانی با کمپانی برادران وارنر حق استریم یا پخش آنلاین ۶ فیلم کلینت ایستوود را به دست آورده تا بتواند با نمایش آن‌ها در ماه آگوست، مشتریان بیشتری به دست آورد.

این فیلم‌ها شامل «هری کثیف» محصول ۱۹۷۱ که امسال سالگرد ۵۰ ساله شدنش است، «مجری» محصول ۱۹۷۶، «ضربه ناگهانی» محصول ۱۹۸۳، «استخر مرده» محصول ۱۹۸۸، «سوارکار پریده‌رنگ» محصول ۱۹۸۵ و «مرز دل‌شکستگی» محصول ۱۹۸۶ خواهند بود. این فیلم ها همراه ۲ مستند ویژه در ماه آگوست در دسترس مخاطبان این سرویس قرار می‌گیرند.

کلارمن رییس فاکس نیشن از ایستوود به عنوان چهره‌ای نمادین یاد کرد که همواره مورد تحسین واقع شده است.

فاکس نیوز با راه‌اندازی سرویس استریم فاکس نیشن از سال ۲۰۱۸ وارد این بخش تجاری شده است و این در حالی است که دو رقیب رسانه‌ای ان‌بی‌سی و سی‌ان‌ان نیز به تازگی فعالیت خود را در این زمینه افزایش داده‌اند.

فاکس نیوز در فاکس نیشن فراتر از اخبار و سیاست که محتوای اصلی این شبکه کابلی هستند رفته است و البته برخی از مطالب این شبکه مانند شوهای خود را یک روز پس از اینکه روی آنتن رفتند، در این سرویس در اختیار مشترکانش قرار می‌دهد.

علاوه بر این در پیمان با برادران وارنر فاکس نیشن امتیاز پخش ۵ فیلم برادران وارنر را با عنوان «چه کسی می‌تواند دهه ۸۰ را فراموش کند؟» به نمایش درمی‌آورد که شامل «از هر راهی که می‌توانی» ساخته بادی وان هورن با بازی ایستوود محصول ۱۹۸۰، «سرباز بنجامین» ساخته هاوارد زیف با بازی گلدی هان محصول ۱۹۸۰، «بیگانگان» ساخته فرانسیس فورد کاپولا با بازی مت دیلون، پاتریک سویزی و تام کروز محصول ۱۹۸۳، «مردان واقعی» ساخته فیلیپ کافمن با بازی فرد وارد، اد هریس و سم شپارد محصول ۱۹۸۳ و «تانگو و کش» ساخته آندری کونچالفسکی با بازی سیلوستر استالونه و کرت راسل محصول ۱۹۸۹ می‌شود.

منبع: مهر

کد مطلب: ۲۱۷۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت