زوج رویایی هالیوود روی فرش قرمز / بمب کن به کن رسید!

زوج رویایی هالیوود روی فرش قرمز / بمب کن به کن رسید!

مسعود حکم‌آبادی؛ فرانسه، کن

بالاخره انتظارها به پایان رسید و فیلم «روزی روزگاری هالیوود» ساخته تحسین برانگیز «کوئنتین تارانتینو» در جشنواره فیلم کن2019 اکران شد.

به گزارش «خبر فوری» از فرانسه؛ روز هشتم جشنواره حال و هوای عجیبی داشت؛ مردمی که از ساعات اولیه صبح با در دست داشتن پلاکاردهایی در خیابان‌های اطراف کاخ جشنواره حضور داشتند. پلاکاردهایی که با اشکال مختلف از مردم درخواست بلیط آخرین ساخته تارانتینو را داشتند.

خبرنگاران هم زودتر از حد معمول در صف‌های منتهی به سالن نمایش فیلم انتظار کشیدند تا فیلم را در کنار مثلث محبوب هالیوودی یعنی «تارانتینو»، «برد پیت» و «دی‌کاپریو» ببینند که البته بیش از 500خبرنگار پشت درهای بسته اکران ویژه این فیلم ماندند و منتظر اکران‌های فوق‌العاده در سایر روزهای جشنواره هستند.

رسانه‌های حاضر در جشنواره از هشتمین روز آن به عنوان «روز تارانتینو» یاد می‌کنند و همگی معتقدند در طول سال‌هایی که در جشنواره بودند برای هیچ فیلمی چنین شور و اشتیاقی از سوی مردم و حتی رسانه‌ها وجود نداشته است.

ساعت 17:30 به وقت محلی فرانسه، مراسم فرش قرمز «روزی روزگاری هالیوود» در حالی برگزار شد که مردم بیش از اینکه از دیدن بردپیت و دی‌کاپریو شگفت زده شوند از دیدن «تارانتینو» به وجد آمدند و از سوی دیگر چشمشان دنبال «آل پاچینو»یی بود که خبر نیامدنش به کن را زیاد رسانه‌ای نکرده بود و خیلی‌ها منتظر بودند تا او را نیز روی فرش قرمز کن هفتاد و دوم ببینند.

با این حال مراسم استقبال از تیم سازنده آخرین ساخته تارانتینو در بین تدابیر شدید امنیتی و با حضور پرشور مردم به پایان رسید و نمایش فیلم در سالن اصلی جشنواره آغاز شد. منتقدان و کارشناسان، این فیلم را از شانس‌های اصلی کسب جایزه در هفتاد و دومین جشنواره کن می‌دانند و مردم به شکل‌های مختلف از مسئولان جشنواره خواستار اکران فوق‌العاده این فیلم در سانس‌های مختلف هستند.

کد مطلب: ۴۵۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت