توضیح یک مقام مسئول درباره واگذاری نمایشگاه‌های گردشگری خارجی

سرنا_ معاون سرمایه‌گذاری شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی درباره واگذاری نمایشگاه‌های گردشگری خارجی به بخش خصوصی توضیحاتی ارائه کرد.

توضیح یک مقام مسئول درباره واگذاری نمایشگاه‌های گردشگری خارجی

به گزارش سرنا، محمد ثابت اقلیدی معاون سرمایه‌گذاری شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: شرکت در نمایشگاه‌های گردشگری خارجی به استناد قانون تشکیل وزارت میراث فرهنگی به شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی واگذار شد. طبق بند ۲ آئین نامه معاملاتی شرکت مادر تخصصی موظف به اعلان فراخوان عمومی جذب مجری برپایی پاویون ایران در نمایشگاه‌های خارجی در جراید هستیم از طرفی برای اینکه تنها به درج در روزنامه بسنده نکرده باشیم، این فراخوان را به تمام شرکت‌ها، ادارات کل میراث فرهنگی استان‌ها، رؤسای تشکل‌های گردشگری و صنوف اعلام کرده ایم تا آنها که واجد شرایط هستند، موافقت خود را اعلام کنند.

وی افزود: از امروز نیز کمیته فنی و بازرگانی شرکت مادر تخصصی جلسات خود را آغاز کرده است تا بهترین مجری را انتخاب کند. این نوید را می‌دهیم که شرکت به دنبال آن هست که بستری فراهم شود تا همه فعالان گردشگری علاقه‌مند بتوانند در این رویدادها شرکت کنند.

معاون سرمایه‌گذاری شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی همچنین درباره واگذاری پاویون ایران در نمایشگاه گردشگری فیتور به کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: کانون طبق تصمیم شورای سیاست گذاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در ابتدای امسال به‌عنوان مجری تمام نمایشگاه‌های خارجی در سال ۹۸ تعیین شده بود، که با ابلاغ معاون گردشگری کشور در ماه آبان، پاویون این نمایشگاه‌ها به شرکت مادر تخصصی واگذار شد و این شرکت نیز در حال انتخاب مجری برای این پاویون‌ها است.

ثابت اقلیدی در پایان گفت: ما برای نمایشگاه فیتور متقاضی نداریم چون زمان برپایی این نمایشگاه در اسپانیا نزدیک است. غرفه‌سازی و گرفتن زمین کار زمان‌بری بود. کانون اتومبیلرانی درخواست شرکت در فراخوان را داده و ما آن را در دست بررسی داریم. کمیته فنی و بازرگانی در این‌باره هنوز تصمیم‌گیری نکرده است. منتهی از آنجا که کانون سال‌های پیش پاویون ایران را در اختیار داشت، برخی از کارها را انجام داده است. عقلانیت هم بر این هست که چون با کمبود وقت مواجه هستیم کانون همان کار را با همکاری شرکت مادر تخصصی ادامه دهد چون اگر الان هر کسی بخواهد جایگزین شود، به نمایشگاه نمی‌رسد. ما نهایت تدبیر را به کار می‌گیریم تا این پاویون در نمایشگاه فیتور به نحو احسنت برپا شود.

کد مطلب: ۱۲۸۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت