بررسی زندگی اینستاگرامی هانی کرده

سرنا_ روز گذشته هانی کرده،فردی که عموم مردم به عنوان گنده لات تهران می‌شناختندش، با ضربات چاقو مجروح و به قتل رسید، اما او چهره‌ای سرشناس در فضای مجازی بود.

بررسی زندگی اینستاگرامی هانی کرده

به گزارش سرنا، هانی کرده گنده لات تهران روز گذشته توسط اوباش به قتل رسید؛ اکثر مردم او را به عنوان یک خلافکار سرشناس می‌شناسند که متهم به دستور دادن به قتل «وحید مرادی» بود؛ اما بد نیست بدانید که او چهره سرشناس در فضای مجازی نیز بود. شاید به نوعی بتوان او را اینفلوئنسر نیز نامید.

این فرد حدود 220k فالوور در اینستاگرام داشت و ویدیوهای وی بازدیدی بیشتر از تعداد طرفدارانش در اینستاگرام داشتند. حدود دو برابر فالوورها، ویدیو های او دیده می‌شد، که این نشان دهنده زیر نظر گرفته شدن وی از سوی افرادی که طرفدارش نبودند، از مدت‌ها قبل است.

پس از انتشار خبر قتل وی طرفداران وحید مرادی با انتشار ویدیو هایی ابراز خوشحالی از این واقعه کردند. از طرفی طرفداران هانی کرده نیز با انتشار پست‌هایی خبر مرگ او را تکذیب کردند، که این اتفاق، با تهدید طرفداران وحید مرادی مواجه شد.

هانی کرده، پست ها و ویدیوهای زیادی از خود در حال عزاداری کردن برای امام حسین (ع) منتشر کرده بود. از سوی دیگر با نشان دادن تعداد زیادی از افرادی که دور و اطرافش به عنوان دوست، سعی در قدرتمند نشان دادن خود داشته است.

منبع: سرنا

کد مطلب: ۱۲۶۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت