احتمال اخراج نمایندگان شبکه ایران‌اینترنشنال از مسابقات آسیایی هانگژو

پیگیری‌ها حاکی است که با توجه به سابقه رفتارهای غیررسانه‌ای و غیرورزشی ایران‌اینترنشنال، احتمال دارد مقامات ذیربط با مسئولان برگزاری بازی‌های آسیایی گوانژو چین برای اخراج کارکنان ایران‌اینترنشنال وارد مذاکره شوند.

احتمال اخراج نمایندگان شبکه ایران‌اینترنشنال از مسابقات آسیایی هانگژو

گزارش‌ها و تصاویر مربوط به مسابقات آسیایی در هانگژو چین، حاکی است که تیمی از کارکنان ایران‌اینترنشنال در محل برگزاری این بازی‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

این در حالی است که در سال‌های گذشته، ایران‌اینترنشنال حاشیه‌سازی‌های متعددی علیه ورزش ایران و ورزشکاران ایرانی انجام داده است.
پرسیدن سؤالات جهت‌دار سیاسی و غیرورزشی از ورزشکاران ایرانی در کنفرانس‌های خبری قبل و بعد مسابقات و همچنین تهیه گزارش‌های هدایت‌شده علیه تیم‌های ملی ایران در رشته‌های مختلف، از جمله اقدامات حاشیه‌ساز ایران‌اینترنشنال در سال‌های گذشته بوده است.

هجمه‌ رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه تیم ملی فوتبال ایران قبل از آغاز جام جهانی فوتبال قطر که همزمان با اغتشاشات پائیز 1401 برگزار شد، نمونه‌ای از جنجال‌آفرینی‌های سیاسی و غیرورزشی ایران‌اینترنشنال علیه ورزش ایران است.

این حاشیه‌آفرینی‌ها در کنار رفتارهای تجزیه‌طلبانه و شبه‌تروریستی ازجمله مصاحبه با چهره‌های مطرح تجزیه‌طلب علیه ایران و ترویج آشوب و اقدامات خرابکارانه ضدامنیتی، باعث شد که پس از مذاکرات مقامات ایرانی با مقامات قطری، دولت قطر اجازه حضور در جام جهانی فوتبال 2022 را به کارکنان ایران اینترنشنال ندهد.

پیگیری‌های خبرنگار ما حاکی است که با توجه به سابقه ایران‌اینترنشنال و همچنین امکان تکرار رفتارهای غیررسانه‌ای و غیرورزشی کارکنان این شبه‌رسانه در حاشیه بازی‌های آسیایی، احتمالاً مقامات ذیربط مانند جام جهانی قطر، با مسئولان برگزاری بازی‌های آسیایی گوانژو چین برای اخراج کارکنان ایران‌اینترنشنال از این بازی‌ها وارد مذاکره شوند.
 
کد مطلب: ۳۷۰۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت