طردشدن از هالیوود، به‌نفعِ وودی آلن تمام شده است؟!

با پوشش هشتادمین فستیوال فیلم ونیز، همراه شما هستیم، و حالا نوبت به‌فیلم تازه‌ی وودی آلن رسیده است.

طردشدن از هالیوود، به‌نفعِ وودی آلن تمام شده است؟!

پیتر بردشاو در گاردین، از پنج، سه ستاره به تازه‌ترین ساخته‌ی وودی آلن داده و آن را بهترین فیلم دهه‌ی اخیر این فیلم‌ساز دانسته است: Coup de Chance به طرق مختلف خنده‌دار، غم‌انگیز، پرانرژی و راحت است. یک درام پاییزی تلوتلوخوران اما رضایت‌بخش که در میان نور محو و برگ‌های طلایی، سرگردان است. 

 

Coup de chance( Woody Allen) 

جو-آن تیتمارش در ایونینگ استاندارد، از پنج ستاره، سه ستاره به این فیلم داده است و نوشته این همان فیلمی است که انتظارش را دارید: Coup de Chance خیره کننده نیست، اما کاملا هم تماشاگر را ناامید نمی‌کند، البته به شرطی که فیلم های وودی آلن را دوست داشته باشید. 

لزلی فلپرین در هالیوود ریپورتر درباره‌ی این فیلم نوشته است: فیلمِ فرانسویِ وودی آلن، فیلمی کارآمد اما فراموش‌شدنی است. 

استفانی بنبری در ددلاین درباره‌ی تازه‌ترین اثر وودی آلن چنین نوشته است: Couoe de Chance فیلم خوبی نیست، اما ممکن است چون به فیلم‌های قبلی کارگردان‌اش شباهت دارد، برای طرفداران‌اش و آن‌هایی که واقعا آرزو دارند در ۱۹۵۳، یا ۲۰۲۳‌‌ای سانتی‌مانتال، یا هر سالی در دنیای وودی، زندگی می‌کردند، کافی باشد.

رابی کالین در تلگراف هم از پنج، سه ستاره به این فیلم داده و نوشته وودی آلن در پاریس، شانس آورده و بامزه‌ترین فیلم سال‌های اخیرش را ساخته است. این نویسنده می‌گوید طرد وودی آلن توسط هالیوود و ساختن یک فیلم فرانسوی، تغییری مثبت برای این فیلم ساز بوده است.

منبع: کافه سینما
کد مطلب: ۳۷۰۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت