هیتلرها در دنیا جایی ندارند/ خوشحالم که ترامپ شکست خورد/ تفکر ترور به شکست خواهد رسید

بازیگر سریال خانه امن درخصوص گذراندن روزهای کرونایی گفت: متأسفانه در پایان فیلمبرداری به کرونا مبتلا شدم که به خیر گذشت.

هیتلرها در دنیا جایی ندارند/ خوشحالم که ترامپ شکست خورد/ تفکر ترور به شکست خواهد رسید

سامان صفاری در گفتگو با سرنا به سختی این بیماری اشاره و اظهار کرد: یک هفته پس از پایان فیلمبرداری سریال، علائم را در خودم دیدم و پس از تست متوجه شدم که ابتلا پیدا کرده‌ام و پس از دوهفته سخت به پایان رسید ولی یک ماه خودم را قرنطینه کردم و این ماجرا را پنهان نمی‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: شاید بسیاری از محدودیت‌ها باید زودتر اعمال می‌شد.

صفاری عنوان کرد: صادقانه باید بگویم که نمی‌توان پروتکل‌های بهداشتی را در فیلمبرداری‌ها رعایت کرد. البته در این ایام به اهمیت و ارزش هنر پی بردیم چراکه تمام فیلم‌ها و سریال‌ها برای سرگرمی مردم در دوران قرنطینه ساخته شده است.

این هنرمند کشورمان درخصوص ترور ناجوانمردانه شهید دکتر فخری‌زاده افزود: هر گروهی که عمل تروریستی انجام دهد در هیچ‌جای دنیا جایگاهی ندارد.

وی اضافه کرد: دموکراسی و دیپلماسی حرف اول را در دنیا می‌زند و به همین دلیل است که بین ترامپ و اوباما تفاوت قائل هستم.

این بازیگر تاکید کرد: ازطرفی خوشحال هستم که فردی مانند ترامپ شکست ‌خورد و مردم دنیا همچنان به دنبال دموکراسی هستند.

صفاری با بیان اینکه متأسفم برای دولت‌هایی که همچنان دنبال ترور هستند، گفت: فکر نمی‌کردم بعضی صحنه‌ها را در واقعیت ببینم اما تفکر ترور به شکست خواهد رسید چراکه هیتلرها در دنیا جایی ندارند.

او با تاکید بر اینکه مادر شهید صبوری انرژی فوق‌العاده‌ای به من دادند، گفت: تعظیم نمی‌کنم جلوی افرادی که از نام شهدا سوء استفاده کرده‌اند

در ادامه بخش اول گفتگوی سرنا با سامان صفاری را ببینید:

کد مطلب: ۱۸۱۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت