برگزاری نخستین همایش ملی رسانه و اقتصاد دیجیتال ایران با حضور چهره‌های مطرح سیاسی و فناوری

نخستین همایش ملی رسانه و اقتصاد دیجیتال ایران با عنوان «مدیانو» با هدف توسعه علمی و آگاهی افزایی فعالان اقتصادی، رسانه‌ای و تبلیغاتی کشور به زودی برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین همایش ملی رسانه و اقتصاد دیجیتال ایران با حضور چهره‌های مطرح سیاسی و فناوری

هلدینگ خبرفوری، با توجه به نقش محوری کسب و کارهای نوین برپایه فناوری در اقتصاد امروز، نخستین همایش تخصصی رسانه‌ها و اقتصاد دیجیتال را با عنوان «مدیانو» برگزار می‌نماید. این رویداد با گردهم آوردن صاحبنظران و فعالان این حوزه، به بررسی تأثیر متقابل رسانه‌ها و اقتصاد دیجیتال بر یکدیگر و چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی این دو بخش مهم می‌پردازد.

در این رویداد که با حضور شخصیت‌های برجسته علمی، اجرایی و رسانه‌ای برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان فرصت شبکه‌سازی با همتایان خود و ایجاد همکاری‌های جدید را نیز خواهند داشت.

در همین راستا مصطفی انتظاری، مدیرمسئول خبرفوری ضمن اطلاع رسانی در خصوص جزئیات برگزاری نخستین همایش ملی رسانه و اقتصاد دیجیتال ایران گفت: برگزاری نخستین همایش ملی رسانه و اقتصاد دیجیتال ایران با عنوان «مدیانو» با هدف توسعه علمی و آگاهی افزایی فعالان اقتصادی، رسانه‌ای و تبلیغاتی کشور در محورهای موضوعی اقتصاد رسانه، برندینگ، تبلیغات و هوشمند و زیست بوم‌های اقتصاد دیجیتال ایران در دست اجرا قرار دارد.

سخنرانان این همایش ارزشمند، از طیف گسترده‌ای از فعالان حوزه فناوری و چهره‌های شاخص سیاسی و رسانه‌ای تشکیل شده‌اند که در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا می‌شوید

محمدجواد ظریف (معاون راهبردی رئیس جمهور): با توجه به سابقه طولانی ایشان در عرصه سیاست خارجی، انتظار می‌رود که در خصوص تأثیر تحولات جهانی بر اقتصاد دیجیتال و کسب‌وکارهای آنلاین سخنرانی کنند.

عبدالناصر همتی (وزیر اقتصاد): به عنوان وزیر اقتصاد، ایشان به طور مستقیم بر سیاست‌های اقتصادی کشور تأثیرگذار هستند. انتظار می‌رود که در خصوص حمایت‌های دولت از کسب‌وکارهای آنلاین و نقش آن‌ها در اقتصاد کشور سخنرانی کنند.

حمید محمدی (هم‌بنیان‌گذار دیجی‌کالا): به عنوان یکی از موفق‌ترین کارآفرینان حوزه تجارت الکترونیک، وی تجربیات ارزشمندی در زمینه راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکارهای بزرگ آنلاین دارند.

میلاد منشی‌پور (بنیانگذار برند تپسی): با توجه به موفقیت تپسی در حوزه حمل‌ونقل آنلاین، ایشان می‌توانند درباره چالش‌ها و فرصت‌های این حوزه و همچنین تأثیر آن بر زندگی روزمره مردم سخنرانی کنند.

اشکان میرآرمندهی (مدیرعامل دیوار): دیوار به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم‌های آگهی آنلاین کشور، تجربیات ارزشمندی در زمینه اقتصاد اشتراکی و مدل‌های کسب‌وکار مبتنی بر پلتفرم دارد که هیچکس بهتر از مدیرعامل این پلتفرم نمی‌تواند آن‌ها را توصیف کند.

محمد دلاوری (نویسنده و مجری): با توجه به فعالیت‌های ایشان در حوزه رسانه و ارتباطات، انتظار می‌رود که در خصوص تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر افکار عمومی و کسب‌وکارها سخنرانی کنند.

نخستین همایش ملی رسانه ها و اقتصاد دیجیتال ایران در روز دوشنبه، نهم مهرماه سال ۱۴۰۳، از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت حضور در این رویداد و دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام باید از طریق پلتفرم ایوند (https://evnd.co/u10Cb) اقدام کنند.

کد مطلب: ۳۷۷۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت