داستان دشمنی جروم فلین و لنا هیدی در سر صحنه سریال «بازی تاج و تخت»

با توجه به این که دنیای وستروس به شدت پرآشوب است، ممکن است از اینکه گروه بازیگران سریال بازی تاج و تخت در زندگی واقعی شان تا به این اندازه به هم نزدیک هستند تعجب کنید.

داستان دشمنی جروم فلین و لنا هیدی در سر صحنه سریال «بازی تاج و تخت»

سوفی ترنر و میسی ویلیامز (به ترتیب بازیگران نقش سانسا و آریا استارک) تا به امروز دوستان نزدیک هم باقی مانده اند، مانند پیتر دینکلیج و لنا هیدی (تیریون و سرسی لنیستر) که هنوز هم دوستان خوبی هستند. در یکی از شیرین‌ترین نمونه‌های تقلید زندگی از هنر، کیت هرینگتون و رز لزلی که زندگی عاشقانه محکوم به فنای بین جان اسنو و ییگریت را زنده کردند، در دنیای واقعی با خوشحالی با هم ازدواج کردند.

 

 
لنا هیدی و جرو فلین در فیلم Soldier Soldier در سال ۱۹۹۳

لنا هیدی و جرو فلین در فیلم Soldier Soldier در سال ۱۹۹۳

اما شاید دومین عاشقانه قابل توجه سریال به آن اندازه خوش شانس نبود. سال‌ها قبل از شروع بازی تاج و تخت، لنا هیدی و جروم فلین (بران) در یک رابطه عاشقانه پرفراز و نشیب بودند تا اینکه در سال ۲۰۱۴ از هم جدا شدند. این دو حتی در سال ۱۹۹۳ در درام  Soldier Soldier  با هم همبازی بودند. سال‌ها شایعاتی مبنی بر تاثیر جدایی آن ها در اتفاقات پشت دوربین در سریال و اینکه هیدی ظاهراً از حضور در سکانس های مشترک با فلین خودداری کرده بود، وجود داشت. اما در حالی که درست است که آنها پس از فصل چهارم هیچ صحنه مشترکی با هم نداشتند، آیا این شایعات حقیقت دارد؟

 

لنا هیدی و جرو فلین در فیلم Soldier Soldier در سال ۱۹۹۳

شایعات جدایی فلین و هیدی چگونه آغاز شد؟

در سال ۲۰۱۹، یک هفته قبل از انتشار اپیزود پایانی سریال Game of Thrones، مجله بریتانیایی The Sun مقاله ای منتشر کرد مبنی بر اینکه لنا هیدی و جروم فلین پس از جدایی از یکدیگر هیچ صحنه ای را با هم فیلمبرداری نکرده بودند. طرفداران سریال متوجه اتفاقات عجیب و غریب روی صفحه نمایش شدند، به ویژه در فصل هفتم به نام “اژدها و گرگ”، که شاهد ملاقات چندین گروه مختلف با سرسی در کینگز لندینگ و غیاب شک برانگیز بران در این سکانس بود.

به خصوص پس از فصل چهارم، به نظر می‌رسید که این سریال برای دور نگه داشتن بران از کینگز لندینگ از مسیر خود خارج شد. در فصل ۵، او در حمله جیمی به دورن به او می‌پیوندد تا وفاداری خاندان مارتل به آرمان سرسی را تضمین کند. بران در بیشتر قسمت‌های باقیمانده سریال، همواره همراه جیمی دیده می شد، به ویژه زمانی که او جان قاتل پادشاه را از حمله اژدهای دنریس در فصل ۷ سریال نجات داد.

لنا هیدی و جرو فلین در فیلم Soldier Soldier در سال ۱۹۹۳

اما در حالی که ترکیب این اتفاقات کمی عجیب و غریب به نظر می رسد، آیا لزوماً نشان دهنده درگیری فلین و هیدی سر صحنه هستند؟ حتی در نیمه اول سریال، که طی آن بران حضور برجسته ای در کینگز لندینگ داشت، او هرگز با سرسی رابطه آشکاری روی صفحه نمایش نداشت. بیشتر زمان حضور او در سریال در نیمه ابتدایی در سکانس های مشترکش با تیریون بود، و هرگز این احساس وجود نداشت که نیازی به ارتباط و تعامل بین او و سرسی وجود دارد. از میان تمام مشکلاتی که دو فصل آخر سریال Game of Thrones داشت (که البته بی شمار هستند)، استفاده سریال از شخصیت بران چندان اهمیت بالایی ندارد.

لنا هیدی و جرو فلین در فیلم Soldier Soldier در سال ۱۹۹۳

جروم فلین اصرار دارد که هیچ درگیری شخصی وجود نداشته است

مهمتر از همه، جروم فلین به صراحت این شایعات را رد کرده است. در طول حضور در پلتفرم Con of Thrones در نشویل در سال ۲۰۱۹، هنگامی که یکی از طرفداران درباره شایعات درگیری او با هیدی سوالی پرسید، فلین پاسخ داد: “ما در واقع در یک صحنه با هم بودیم و آخرین باری که لنا را دیدم داشتیم صحبت می کردیم، بنابراین هر چیزی را که می خوانید باور نکنید… لنا یک شخصیت و بازیگر فوق العاده ای است». با این وجود، خود لنا هیدی هرگز به این شایعات پاسخ نداده است.

البته، ممکن است داستان این باشد که فلین سعی کرده است یک موقعیت پرتنش را خنثی کند، اما ما هیچ راهی نداریم که بدانیم آیا این واقعیت داشته است یا خیر. و در حالی که این تصادفی عجیب است که چگونه بران و سرسی هرگز پس از فصل ۴ با هم تعامل نمی کنند، این موضوع ذاتاً نشان دهنده درگیری نیست. ناگفته نماند، حتی تا به امروز، ما هنوز به طرز شگفت آوری اطلاعات کمی در مورد چگونگی فرآیند تولید فصول پایانی و کاهش تعداد اپیزودها داریم. به این ترتیب، در حالی که هر یک از این استدلال ها در مورد درگیری هیدی و فلین محتمل به نظر می رسد، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانیم با اطمینان بدانیم واقعیت چه بوده است، و احتمالاً تا سال ها بعد هرگز نخواهیم فهمید.

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۷۷۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت