جنجال همایون شجریان با استوری جدیدش/ واکنش تند همایون شجریان به شایعات فضای مجازی!/ همایون شجریان و سحر دولتشاهی جدا شدند؟

همایون شجریان در واکنش به شایعات فضای مجازی نوشت: «نه خیانتی در کار بود نه سقط بچه‌ای، خسته شد صبر ما اما رفاقت تا همیشه پابرجاست.»

جنجال همایون شجریان با استوری جدیدش/ واکنش تند همایون شجریان به شایعات فضای مجازی!/ همایون شجریان و سحر دولتشاهی جدا شدند؟

مدتی است شایعاتی درباره جدایی  همایون شجریان و سحر دولتشاهی  نقل محافل است. همایون شجریان چندسالی است با سحر دولتشاهی ازدواج کرده است و زندگی بی حاشیه ای دارند.اما حالا همایون شجریان یک واکنش تند درباره این شایعات نشان داده است. همایون شجریان قبلا یکبار ازدواج کرده بود و از همسر اولش یک دختر دارد. در ادامه استوری جنجالی همایون شجریان رامشاهده میکنید. 

واکنش همایون شجریان به شایعات فضای مجازی: «نه خیانتی در کار بود نه سقط بچه‌ای، خسته شد صبر ما اما رفاقت تا همیشه پابرجاست.»

- این پست موقت همایون شجریان واکنشی به خبر جدایی او از سحر دولتشاهی و شایعات در پی این خبر است.

photo_2024-05-14_07-36-41

همایون شجریان در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانواده‌ای اهل موسیقی متولد شد. وی فرزند محمدرضا شجریان و برادر کوچک مژگان شجریان است. او در سال ۱۳۷۵ با گیتا خوانساری ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزندی به نام یاسمین است.

 شجریان در مصاحبه‌ای با عادل فردوسی‌پور در سال ۱۴۰۲ رابطه‌ عاشقانه‌اش با سحر دولتشاهی را تایید کرد.

کد مطلب: ۳۷۵۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت