کد تخفیف فیلیمو؛ از جوکر تا قطب شمال را رایگان تماشا کنید

پلتفرم آنلاین فیلیمو یک سرویس اشتراکی برای تماشای آنلاین جدید ترین فیلم و سریال‌های به روز است.

کد تخفیف فیلیمو؛ از جوکر تا قطب شمال را رایگان تماشا کنید

با تهیه اشتراک فیلیمو ‌می‌توانید جدید ترین آثار تولید شده در سراسر جهان را به علاوه سریال‌های اختصاصی این پلتفرم به آسانی تماشا کنید. جوکر، قطب شمال، گل یا پوچ، زخم کاری، سرگیجه و اسکار از جمله پر بیننده ترین آثار اختصاصی این مجموعه هستند. برای دسترسی و تماشای قانونی این سریال‌ها باید اشتراک فیلیمو را بخرید. البته لازم نیست نگران هزینه باشید. راه‌های بسیاری برای تهیه این اشتراک با هزینه کم تر و یا حتی به صورت رایگان وجود دارد. یکی از این روش‌ها به کار بردن کد تخفیف فیلیمو است که در ادامه انواع آن را به شما معرفی ‌می‌کنیم. با این تخفیف‌ها ‌می‌توانید برای مدت کوتاهی به صورت رایگان از فیلیمو استفاده کرده یا تنها بخشی از قیمت اصلی را برای خرید اشتراک پرداخت کنید.

کد تخفیف فیلیمو از 20% تا 100 درصد

کد‌های تخفیف فیلیمو متنوع هستند. این موضوع باعث ‌می‌شود که افراد مختلف بتوانند بهترین کد تخفیف‌های ممکن را با توجه به نیاز و شرایط خود تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند. در این بخش به بررسی چند نمونه از پرکاربرد ترین و محبوب ترین کد تخفیف‌های فیلیمو ‌می‌پردازیم. دقت داشته باشید که اگر برای اولین بار قصد خرید اشتراک فیلیمو را داشته باشید باید از کد تخفیف مخصوص خرید اول و در غیر این صورت، برای تمدید از تخفیف غیر اول فیلیمو استفاده کنید.

کد تخفیف فیلیمو

کوپن

مدت زمان اشتراک

شرایط کوپن

کد تخفیف فیلیمو 100 درصد

بدون کد فقط با اینترنت ایرانسل

بدون محدودیت

بدون محدودیت خرید اول

کد تخفیف فیلیمو 50 درصد

dpman

سه ماهه

بدون محدودیت خرید اول

کد تخفیف فیلیمو یک ماهه

sum3

یک ماهه

ویژه خرید اول

کد تخفیف فیلیمو مدرسه

offch7

7 روز

ویژه خرید اول

 

همانطور که مشاهده ‌می‌کنید تعداد کد تخفیف‌های فیلیمو برای کاربران با شرایط مختلف در نظر گرفته شده تا هر کس بتواند به راحتی تخفیف مورد نظر خود را استفاده کند. در عین حال، به دلیل تقسیم شدن کاربران بین کدهای مختلف، ظرفیت یک کد تخفیف به سرعت پر نشده و افراد بیشتری ‌می‌توانند از آن بهره ببرند. حالا که دریافتید با به کار بردن کد تخفیف فیلیمو، خرید اشتراک برایتان ارزان تر تمام ‌می‌شود، بهتر است ببینیم که با این تخفیف‌ها به چه برنامه‌هایی دسترسی پیدا ‌می‌کنید.

جوکر2

جوکر یکی از شوهای اختصاصی شبکه نمایش خانگی فیلیمو است که سری جدید آن با عنوان جوکر 2 طبقه بیست و یک، از فیلیمو در حال پخش است. در این برنامه، مانند قسمت قبلی آن، تعدادی از سلبریتی‌ها به ویژه بازیگران در یک رقابت مفرح چند ساعته سعی ‌می‌کنند با شیوه‌های مختلف، یکدیگر را بخنداند ولی خودشان نخندند. هر کسی که بخندد از بازی حذف ‌می‌شود. در نهایت برنده هر دور، به یک مسابقه نهایی با بقیه برنده‌ها ‌می‌رود. تهیه کننده و مجری این بازی احسان علیخانی است. تفاوت این سری با دور قبلی جوکر، در این است که این بار بالاخره شرکت کننده خانم هم دارد که عملکردی بسیار خوب ارائه دادند. اگر دوست دارید برنامه ای شاد و متفاوت ببینید تماشای جوکر پیشنهاد ‌می‌شود. در بخش اول، جواد رضویان، محمد رضا علیمردانی، بهرنگ علوی، نیما شفیع زاده، امیرحسین رست‌می‌و نصرالله رادش از شرکت کنندگان بودند. شرکت کنندگان خانم هم عبارت اند از نرگس محمدی، الیکا عبدالرزاقی، سوسن پرور، ژاله صامتی، ناهید مسلمی، رویا میرعلمی، متین ستوده و گیتی قاسمی.

قطب شمال

قطب شمال از سریال‌های جدید فیلیمو است که با شروع پخش سر و صدای زیادی به پا کرد. فرزاد فرزین، نازنین بیاتی، آناهیتا درگاهی و امیرحسین فتحی بازیگران اصلی این سریال اند. البته، چیزی که باعث صحبت‌های زیاد درباره این سریال شد، نه تیم بازیگران قوی و نه داستان جذاب و پیچیده آن بود. در واقع بیشتر نظرات مخاطبان این سریال پیرامون شباهت خط داستانی آن به رمان‌های عاشقانه ای بود که اغلب مخاطبان نوجوان دارند. با این حال، این سریال توانسته بیننده‌های خود را جذب و همراه کند.

گل یا پوچ

کد تخفیف فیلیمو؛ از جوکر تا قطب شمال را رایگان تماشا کنید - تصویر 2

گل یا پوچ جدیدترین ساخته شبکه نمایش خانگی است که توسط فیلیمو تولید و پخش ‌می‌شود. این برنامه یک مسابقه است که برخلاف تولیدات اخیر، شرکت کنندگان آن افرادی عادی بوده و خبری از سلبریتی‌ها در آن نیست. علاوه بر این، بر خلاف اغلب فیلم، سریال یا رئالیتی شوهای دیگر که کپی آثار مشابه خارجی اند، این برنامه اورجینال است. مسابقه هم همان گل یا پوچی است که همه بازی کرده ایم و فقط برخی قوانین آن خاص این برنامه است. در هر دور بازی، شرکت کنندگان مقابل هم دیگر قرار ‌می‌گیرند تا در بازی گل یا پوچ برنده شوند. مجری مسابقه هم مهران مدیری است.

زخم کاری

زخم کاری سریال نه چندان جدید؛ اما بدون شک محبوب فیلیمو است که فصل سوم آن در حال پخش است. جواد عزتی، رعنا آزادی ور،‌ هانیه توسلی و الهه حصاری از بازیگران آن هستند. ژانر سریال نیز درام و جنایی بوده ماجراهای متعددی را دنبال ‌می‌کند. فصل سوم این سریال انتقام نام دارد. در این فصل، مالک برگشته تا بتواند انتقام خود را از طلوعی و سمیرا بگیرد. البته که این مسیر هموار نیست و باید با مشکلات متعدد دست و پنجه نرم کند.

دانلود رایگان فیلم و سریال‌های فیلم نت و نماوا

فیلیمو تنها پلتفر‌می‌ نیست که فیلم، سریال و شوهای متعددی را برای شبکه نمایش خانگی تولید و منتشر ‌می‌کند. سایت‌های دیگری هم هستند که که امکان دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال‌ها را به شما ‌می‌دهند. فیلم نت و نماوا دو سایت دیگر هستند که علاوه بر قرار دادن هزاران ساعت فیلم و سریال ایرانی و خارجی روی سایتشان، محتواهای اختصاصی پلتفرم خودشان را نیز پخش ‌می‌کنند. برای این دو هم باید اشتراک بخرید که با کد تخفیف ارزان تر است.

کد تخفیف فیلیمو؛ از جوکر تا قطب شمال را رایگان تماشا کنید - تصویر 3

از جمله آثار اختصاصی فیلم نت ‌می‌توان به سریال در انتهای شب اشاره کرد که توانست با داستان گیرا و متفاوت خود، مخاطبان بسیاری را جذب کند. علاوه بر این، افعی تهران، پدرخوانده و داریوش هم از سریال‌های اختصاصی اند که با کد تخفیف فیلم نت با هزینه بسیار ک‌می‌قابل دانلود و تماشا در تمام دستگاه‌ها هستند. نماوا هم از سایت‌های شناخته شده این حوزه به شمار ‌می‌آید که سابقه طولانی در تولید و پخش فیلم و سریال دارد. از برنامه‌های اختصاصی نمایش خانگی نماوا ‌می‌توان به سریال‌های پرطرفدار جنگل اسفالت، اکازیون، جنگ جهانی سوم، شبکه مخفی زنان و آنتن اشاره کرد. دسترسی قانونی به هر کدام از این سریال‌ها از طریق خرید اشتراک نماوا ممکن است که با به کار بردن کد تخفیف نماوا موقع خرید اشتراک، هزینه ای که پرداخت ‌می‌کنید کمتر شده و حتی برخی موارد را ‌می‌توانید رایگان تماشا کنید.

کد مطلب: ۳۷۶۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت