با حضور نقاشان ایرانی و چینی؛

نقاشی آبرنگ ۱۰ متری به نشان صلح، روی «پل طبیعت»

مراسم اختتامیه رویداد آبرنگ ایران و چین با موضوع صلح و دوستی بر روی پل طبیعت با حضور آتانور دوگان (رییس انجمن جهانی آبرنگ) برگزار شد.

نقاشی آبرنگ ۱۰ متری به نشان صلح، روی «پل طبیعت»

نقاشی محیطی بزرگی به طول ۱۰ متر، توسط هنرمندان ایرانی و خارجی و با نماد صلح و دوستی و جاده ابریشم عصر روز گذشته ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۳، روی «پل طبیعت» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد نقش بست.

به گزارش ایسنا، پل طبیعت روز گذشته میزبان هنرمندان ایرانی و خارجی بود که آبرنگ را زبان مشترک‌شان قرار دادند تا بتوانند از طریق آن ارزش و اهمیت صلح و دوستی را به نمایش درآورند و «پل طبیعت» نیز به عنوان نمادی ارتباط میان ملل فضایی را برای هنرمندان فراهم ساخت تا بتوانند به بهترین شکل ممکن پیام صلح و دوستی‌شان را منتقل کنند.

 

نقاشی آبرنگ ۱۰ متری به نشان صلح، روی «پل طبیعت» نقش بست

یان ایانگ و شان هونگ دو استاد نقاشی آبرنگ در کشور چین و آتانور دوگان، رئیس جامعه جهانی آبرنگ از جمله کسانی بودند که در این رویداد حضور داشتند. این دو هنرمند اهل چین همچنین روز‌های ۱۸ و ۱۹ شهریورماه ورکشاپ آبرنگ برگزار کردند و علاقمندان توانستند در این ورکشاپ‌ها در کنار اساتید این هنر حاضر شوند.

در جریان این رویداد نقاشی با موضوع صلح و دوستی به طول ۱۰ متر توسط هنرمندان داخلی و خارجی بر روی پل طبیعت ترسیم شد و در معرض دید عموم قرار گرفت.

ضمن آنکه نمایشگاهی از آثار هنرمندان ۱۸ کشور همچون ترکیه، کانادا، ژاپن، نروژ، لهستان، مالزی و سنگاپور و… نیز به نمایش درآمد که علاقمندان ضمن بازدید می‌توانستند دستی به قلمو برده و توانایی خود را در این زمینه مورد محک قرار دهند.

منبع: فرارو
کد مطلب: ۳۷۷۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت