حاشیه‌ای از جنس دیگر برای سریال حسن فتحی

حسن فتحی که این روزها در بوشهر در حال تولید سریال «ازازیل» است، اخیرا مجوز تولید گرفته و حالا برای دریافت مجوز انتشار سریالش‌ از ساترا با حاشیه‌ای متفاوت از جنس «جیران» روبه‌رو شده است.

حاشیه‌ای از جنس دیگر برای سریال حسن فتحی

حسن فتحی چند سالی را به کارگردانی سریال تاریخی «جیران» گذراند و پس از فراز و نشیب‌هایی که این پروژه به لحاظ انتشار و مناقشه بر سر مالکیت ادبی هنری از سر گذراند، در نهایت فرودین ماه ۱۴۰۲ انتشارش به پایان رسید. پس از آن، این کارگردان باسابقه کشورمان به ساخت «ازازیل» برای شبکه نمایش خانگی مشغول شد و هنوز زمان انتشار این مجموعه اعلام نشده است.

گروه سازنده سریال «ازازیل» این روزها برای ادامه‌ی تصویربرداری «ازازیل» به بوشهر رفته‌اند.

حسن فتحی که این روزها فیلم «مست عشق»‌اش در حال اکران است و نگاه‌ها را به سمت خود معطوف کرده، همزمان در حال ساخت سریال «ازازیل» در شبکه نمایش خانگی است. این سریال با مضمونی اجتماعی و پلیسی، اخیرا مجوز تولید از سوی ساترا را دریافت کرده است و طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از ساترا، اصلاحات مربوط به «ازازیل» به تیم تولید اعلام شده است و این سریال برای دریافت مجوزِ انتشار از ساترا، نیازمند اعمال اصلاحات و ارایه نسخه اصلاح شده است.

پیشتر در خبرها از حمیدرضا قربانی به عنوان کارگردان انصرافی سریال «ازازیل» نام برده شده بود و فتحی برای جلوگیری از تکرار حاشیه‌ای از جنس «جیران»، تاکید کرده بود که اولین شرطش برای پذیرش کارگردانی «ازازیل»، رضایت فردی است که پیشتر به عنوان کارگردان از او نام برده شده بود و در حقیقت بعد از رضایت قربانی بود که اقدام به ساخت این سریال کرد.

 

از پریناز ایزدیار و مریلا زارعی به عنوان بازیگران «ازازیل» یاد شده است. ایزدیار پس از «شهرزاد»، «جیران» و «زمانه» در چهارمین همکاری با حسن فتحی نقش اصلی زن سریال را بازی می‌کند و مریلا زارعی پس از حضور در «جیران» و فیلم «کیفر»، سومین همکاری‌اش با حسن فتحی را تجربه می‌کند. همچنین پیمان معادی، بهرنگ علوی، بابک حمیدیان و گوهر خیراندیش از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند.

در سریال «ازازیل» گروه دیگری مسوولیت تهیه را برعهده دارند و مانند اغلب پروژه‌های فتحی، اسماعیل عفیفه در مقام تهیه‌کننده با او همکاری ندارد. عفیفه اخیرا سریال «جنگل آسفالت» را که این روزها در شبکه نمایش خانگی در حال انتشار است، تهیه‌ کرده است.

 

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۷۴۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت