معرفی بهترین ابزارهای کاربردی در طراحی سایت

برای طراحی سایت ابزار های مختلفی موجود است اما یکسری از ابزارها هستند که در طراحی سایت بسیار کاربردی و مناسب است.

معرفی بهترین ابزارهای کاربردی در طراحی سایت

در این بخش مناسب ترین و بهترین این ابزارها را برای شما کاربران علاقه مند به آموزش طراحی سایت معرفی می کنیم.

نرم افزار طراحی سایت Dreamweaver

این ابزار نمونه ای از ابزارهای ارائه شده توسط شرکت ادوبی است که قادر به عمل بر روی سیستم مک و ویندوز است. این نرم افزار طراحی سایت دارای ویژگی های ؛ نمایش کدینگ، نمایش عادی،نمایش design، ابزارهای مدیریتی، ftp، قابلیت سازگاری با فتوشاپ، و غیره است.

نرم افزار طراحی سایت Firebug

این یک نرم افزار کاربردی در طراحی سایت است که به صورت رایگان عرضه می شود و به سادگی بر روی مرورگر فایرفاکس نصب می شود و می توان از آن برای یافتن باگ ها و معایب وب سایت بهره برد. از این ابزار برای شناسایی خطاهای کدنویسی html، css و جاوااسکریپت استفاده می شود. نرم افزار کاربردی فتوشاپ و فایرورک فتوشاپ در واقع برای گرافیک طراحی سایت کاربرد دارد. این نرم افزار یک ابزار گرافیکی قدرتمند و پیشرفته است و نقش بسزایی در جلوه و ظاهر طراحی سایت شما دارد.

شرکت طراحی سایت بهپردازان با بهترین و حرفه ای ترین برنامه نویسان و طراحان و سئو کاران آماده ارائه خدمات مربوط به طراحی سایت و پشتیبانی از آن می‌باشد.

نرم افزار طراحی سایت Adobe Fireworks

ابزار دیگری که دارای کاربردی مشابه فتوشاپ است و برای کوچک سازی تصاویر به کار می رود، نرم افزار Adobe Fireworks است. ابزار W3C Validator این نرم افزار برای اعتبار سنجی کدهای html و xhtml مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع استاندارد کدنویسی را مورد سنجش قرار می دهد. ادوبی براکت این نرم افزار در طراحی سایت برای مدیریت بخش کد نویسی با زبان های html، css و جاوا اسکریپت استفاده می شود. این نرم افزار کاربردی طراحی سایت، امکان کدنویسی در داخل کد را فراهم می کند. علاوه بر این ابزارها و نرم افزار ها، ابزارهای کاربردی دیگری نیز در طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرند که به عنوان برخی از بهترین آنها می توان به مواردی نظیر ؛ ابزار Code Anywhere ، نرم افزار HTML 5 Drawing ، Google Drawing و jQuery UI اشاره کرد.

نرم افزار طراحی سایت Adobe Fireworks - تصویر 1

نرم افزار طراحی سایت Visual Studio Code

یکی از محبوب‌ترین ابزار ویرایشگر کد برای برنامه نویسی وب است که درتوسط مایکروسافت به در سال 2015 شروع به کار و توسعه کرده و قابلیت های فراوانی دارد. vs code یک ابزار رفع باگ پیشرفته و نیز یک ابزار قدرتمند جستجو است. همچنین، می‌توان vs code را برای خود سخصی سازی کنید و آن را براساس نیازهای خود گسترش دهید.

شرکت طراحی سایت بهپردازان

شرکت طراحی سایت بهپردازان با بهترین و حرفه ای ترین برنامه نویسان و طراحان و سئو کاران آماده ارائه خدمات مربوط به طراحی سایت و پشتیبانی از آن می‌باشد.

منبع:

https://behpardazan.com/

 

کد مطلب: ۳۷۶۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت