یکتا ناصر خواننده شد/ ویدئو

یکتا ناصر بعد از جنجالی که باعث تلخ شدن کام مردم در شب عید شد، حالا در کلیپی که یک آرایشگاه زنانه منتشر کرده است به خوانندگی می پردازد.

یکتا ناصر خواننده شد/ ویدئو

ویدئویی از خوانندگی یکتا ناصر در کلیپ ویژه سال 1403 منتشر شده است.

یکتا ناصر (زادهٔ ۱۲ آبان ۱۳۵۷) بازیگر اهل ایران است. او در سال ۱۳۹۰ برای بازی در یکی می‌خواد باهات حرف بزنه برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

بیشتر بخوانید: واکنش جدید یکتا ناصر؛ استوری غمناک با عکس دخترش

ویدیوی جدید یکتا ناصر علیه منوچهر هادی

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران زاده شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. وی در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود؛ به‌طوری که در نهایت برای بازی در سریال گل‌های کاغذی (۱۳۷۶) انتخاب شد.

 

منبع: سایت طلا
حجم ویدیو: ۱۲.۱۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۳ دانلود ویدیو
کد مطلب: ۳۷۴۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

  • ناشناس ارسالی در

    یکتا ناصر ببین چکار کرده که بدون آرایش زشت شده...فقط تو آرایش زیباست.یکتا ناصر چطور فیلمهای شوهرشو بازی میکرد چیزی نمیگفت...

  • ناشناس ارسالی در

    تلخ کردن چیه انهمه ادم در غزه قتل رسیدند هرهر باعث خشم خداست... اتفاقا درد ما گفت

  • ناشناس ارسالی در

    عجیبه که شما رسانه ها یا تشخیص نمیدید پشت چنین حرکتهایی اهدافی وجود داره و یا به احتمال زیاد میدونید و شریک ماجرایید، و بیچاره ملتی که مدام باید از همه طرف مورد آزردگی روحی و روانی قرار بگیره و شعورش رو به سخره و توهین بگیرند، از دولت و مسئولین و از بی هنرها و بوقچی ها و حراج کننده های دین و ایمان ملبس به دین و حقیقتا روی لبه پرتگاه انسانیت و اخلاق ایستادیم، چه ملت و کشوری شدیم ما؟

  • ایرانی ارسالی در

    واقعا متاسفم با این خبرهاتون
    به جز وقت تلف کردن هیچی دیگه نداره

  • ناشناس ارسالی در

    بی شوهری بد دردیه

  • علی ارسالی در

    خجالت هم برایت خوب چیزیه

  • ناشناس ارسالی در

    از امروز است که دیگه فکر نکنم خانم یکتا فعایت های زیادی را در مقابل دوربین تجربه بکند.چرا که تا الآن هسرش که کارگردان و تهیه کننده بوه از او جمایت میکرد و دیگه از الآن بایستی تحریمهای دیگر کارگردانان و تهیه کننده ها را به سبب رفاقت با همسرش را نیز تجربه بکند.میگی نه ؟

  • ناشناس ارسالی در

    همان نوازنده ای که با صدای فریادش گوش عالم رو کر کرده بود بگذارید باشه، این روزها کل صفحه ء مجازی رو با این تیاتری که بازی کرد پر کرده وحوصلهء خوانندگان به سر آمده الکی فکر مردم رو مشغول ایشون کردید که بقول این هنرپیشهِ به جهندم هر جایی هست وهر کاری می کنه، مردم گرفتاری دیگری ندارند که حالا به اداء وارفارین این خانواده مشغول شوند

  • محسن کابلی زاده ارسالی در

    دستی به همه چیز داری...آفرین

دیدگاه

تازه ها

یادداشت