چه چیزهایی در باتومی ارزان است؟ در تور باتومی چی بخریم؟

سفر به باتومی جذابیت‌های خاص خود را دارد و در همه فصول سال، مسافران زیادی به آن مراجعه می‌کنند. اغلب مسافران پس از گشت‌وگذار و بازدید از اماکن دیدنی این کشور، به دنبال مراکز و بازارهایی برای خرید یادگاری‌ و سوغاتی از آن هستند. به همین دلیل است که بازارهای محلی و مراکز خرید بسیار زیادی در این شهر ایجاد شده‌اند که معمولا آن‌ها را در نقاط مختلف می‌بینیم.

چه چیزهایی در باتومی ارزان است؟ در تور باتومی چی بخریم؟

خرید ارزان از باتومی برای همه افراد، به ویژه خانم‌هایی که به خرید علاقه دارند، بدون شک تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش خواهد بود. باتومی علاوه بر داشتن جاذبه‌های دیدنی و طبیعی منحصر به فرد، اجناس و اقلام ارزان‌قیمتی نیز دارد که برای ما ایرانیان بسیار مقرون به صرفه هستند. در سفر به باتومی، با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانید علاوه بر بازدید از جاذبه‌های دیدنی، خریدی اقتصادی نیز داشته باشید و انواع لباس‌های باکیفیت از برندهای معروف دنیا را با قیمتی مناسب تهیه کنید. کمتر کسی پیدا می‌شود که با تور باتومی سفر کند و از خرید ارزان لذت نبرد. از ادویه‌جات تا صنایع دستی، گزینه‌های عالی برای خرید شما هستند تا بتوانید با یک تیر چند نشان بزنید. البته گفتنی است که قیمت لوازم الکترونیکی در باتومی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی بالاتر است و تنها می‌توانید برای خرید ارزان به سراغ پوشاک، صنایع دستی و... بروید.

خریدی ایده‌آل با قیمت مناسب از مراکز خرید و بازارهای باتومی

برای خرید از باتومی نباید قیمت را تنها ملاک خود قرار دهید؛ بهتر است قبل از آن کیفیت محصول انتخابی را هم بررسی کنید. همچنین به دنبال فروشگاه‌هایی باشید که محصولات خود را با قیمت ارزان‌تری می‌فروشند. در اینجا لیستی از بهترین خریدهایی را که می‌توانید از باتومی داشته باشید، برایتان آورده‌ایم:

لباس‌های ارزان اما باکیفیت

در باتومی می‌توانید لباس‌های باکیفیت و در عین‌حال ارزانی را پیدا کنید. بسیاری از برندهای پرطرفدار و شناخته‌شده دنیا در این منطقه نیز فعال هستند و محصولات خود را با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسانند. علاوه بر پوشاک برندهای مختلف، لباس‌های محلی نیز می‌توانند انتخاب خوبی هم برای سوغاتی و هم برای یادگاری از این کشور باشند.

خرید از باتومی - تصویر 2

ادویه‌های مخصوص گرجستان

اگر قصد سفر به کشور باتومی را دارید، می‌توانید ادویه‌های مخصوص آن را هم خریداری کنید. این محصولات که معمولا بومیان این منطقه آن‌ها را برای تهیه غذاهای خود به‌کار می‌برند، با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند. برای خرید ادویه‌های مخصوص این کشور می‌توانید به بازارهای محلی منطقه مراجعه کنید.

جوراب خینکالی با طرح غذای مخصوص گرجستان

شاید خرید جوراب آن هم برای سوغاتی ایده مناسبی نباشد، اما باید بدانید که جوراب خینکالی از بهترین گزینه‌هایی است که برای سوغاتی و یادگاری از این منطقه می‌توانید خریداری کنید. جوراب خینکالی همان جوراب‌های معمولی است که با استفاده از مهر و رنگ‌هایی طرح‌دار شده‌اند. خینکالی طرح اصلی روی این جوراب‌هاست که نوعی غذای معروف و محبوب باتومیی به‌شمار می‌آید.

از باتومی چی بخریم - تصویر 3

خوراکی‌های جذاب باتومی

برای خرید در کشور باتومی می‌توانید به سراغ خوراکی‌های خوشمزه آن بروید. انواع خشکبار، مرباهای خوشمزه، لواشک و... در این منطقه وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را با قیمت ارزانی تهیه کنید. یکی از معروف‌ترین خوراکی‌های باتومی هم چرچخلا است که طعم شیرینی دارد و قیمت آن بسیار مناسب است. همچنین کلاپی، خرمالوی خشک‌شده و چاچا هم از معروف‌ترین خوشمزه‌های این کشور هستند.

لوازم دکوری و تزئینی باتومی

لوازم دکوری مانند آهنرباهای یخچال، تابلو، قاب عکس و... برای کسانی که به تزئینات و دکوراسیون علاقه دارند، بهترین انتخاب هستند. از نمونه‌های دیگر این محصولات می‌توانیم به انواع شمعدانی‌های رنگی، ظروف چوبی، گلدان، کوزه و... اشاره کنیم که گزینه‌هایی ایده‌آل با قیمت مناسب محسوب می‌شوند. البته گاهی این محصولات کار دست هستند یا تزئیناتی مانند میناکاری و... روی آن‌ها انجام شده که قیمتشان را بالاتر برده است.

ظروف مینیاتوری باتومی

در سفر خود به باتومی حتما از ظروف مینیاتوری هم دیدن کنید. این محصولات با قیمت ارزانی که دارند، می‌توانند انتخاب خوبی برای سوغاتی و یادگاری از سفر شما باشند. ظروف مینیاتوری شامل انواع بشقاب‌ها، کاسه‌ها و... هستند که با طرح و نقش‌های مختلف به فروش می‌رسند.

در باتومی چی بخریم؟ - تصویر 4

باتومی؛ بهترین مقصد سفر با کمترین هزینه

باتومی کشوری دیدنی و رنگارنگ است که نه تنها اماکن گردشگری بسیار زیادی دارد، بلکه در سفر به آن امکان خرید انواع وسایل مختلف و ارزان را هم خواهید داشت. در این مطلب به محصولاتی قیمت‌مناسب اشاره کردیم تا در صورت تمایل بتوانید آن‌ها را برای یادگاری از این کشور یا سوغاتی برای دوستان خود در نظر بگیرید. اگر شما هم پیش از این سفری به این منطقه داشته‌اید و کالاهای خاصی را از آن خریداری کرده‌اید، حتما نام آن‌ها را به لیست ما اضافه کنید.

خرید ارزان از باتومی برای همه افراد، به ویژه خانم‌هایی که به خرید علاقه دارند، بدون شک تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش خواهد بود. باتومی علاوه بر داشتن جاذبه‌های دیدنی و طبیعی منحصر به فرد، اجناس و اقلام ارزان‌قیمتی نیز دارد که برای ما ایرانیان بسیار مقرون به صرفه هستند. در سفر به باتومی، با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانید علاوه بر بازدید از جاذبه‌های دیدنی، خریدی اقتصادی نیز داشته باشید و انواع لباس‌های باکیفیت از برندهای معروف دنیا را با قیمتی مناسب تهیه کنید. کمتر کسی پیدا می‌شود که با تور هوایی به باتومی سفر کند و از خرید ارزان لذت نبرد. از ادویه‌جات تا صنایع دستی، گزینه‌های عالی برای خرید شما هستند تا بتوانید با یک تیر چند نشان بزنید. قیمت لوازم الکترونیکی در باتومی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی بالاتر است و تنها می‌توانید برای خرید ارزان به سراغ پوشاک، صنایع دستی و... بروید.

 

کد مطلب: ۳۷۶۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت